بازی Forza MotorSport 7 هفته پیش در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد و سر و صدای زیادی هم به راه انداخت. حالا امروز مشخص شد که این بازی در زمان عرضه حجیم‌ترین بازی ایکس‌باکس وان خواهد بود. برای خیلی از گیمرها سوال به وجود آمده بود که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های فورتزا که با کیفیت ۴K اجرا می‌شود، چقدر فضا روی هارد کنسول ایکس‌باکس وان اشغال می‌‌کند.

استودیوی بازی‌سازی Turn 10 اعلام کرد بازی Forza Motorsport 7 در زمان عرضه ۱۰۰ گیگابایت فضا به خودش اختصاص می‌دهد. همین موضوع باعث شده که فورتزا ۷ در بین حجیم‌ترین بازی‌های ایکس‌باکس وان قرار بگیرد. تا این لحظه بازی Halo 5 با تمام مضامین دانلودی که برایش عرضه شده ۱۰۰ گیگابایت حجم دارد. همچنین حجم بازی Gears of War 4 هم با مضامین مختلفی که دارد به ۱۲۰ گیگابایت می‌رسد. حالا بازی فورتزا ۷ تنها در لحظه عرضه ۱۰۰ گیگابایت حجم‌دارد و نمی‌دانیم که با عرضه مضامین دانلود مختلف حجم آن چقدر می‌شود.

دلیل حجم بالای این بازی کیفیت بالای مضامین و آیتم‌هایی است که برای ساخت آن استفاده شده است. همچنین همه میان‌پرده‌های بازی هم به صورت هم زمان اجرا می‌شوند و به همین دلیل باید کیفیت آیتم‌های بازی بسیار بالا باشد.

‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌
E3-2017-Ad

 

 

مطلب Forza MotorSport 7 حجیم‌ترین بازی ایکس‌باکس وان است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala