با اینکه شاید افراد زیادی از آواتارهای ایکس‌باکس استفاده نکنند، اما مایکروسافت هنوز هم بی‌خیال این آدمک‌های بامزه‌ی سرویس بازی خود نشده است. هفته‌ی پیش شاهد رونمایی از مدل تازه‌ی ایکس‌باکس وان به اسم «ایکس‌باکس وان ایکس» (Xbox One X) بودیم. مایکروسافت در کنار رونمایی از ایکس‌باکس جدید و در طول نمایشگاه E3 2017 هم‌چنین خبر از بروزرسانی آواتارهای ایکس‌باکس داده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، آواتارهای ایکس‌باکس، هم روی ایکس‌باکس وان و هم روی ویندوز ۱۰ کار می‌کنند.

آواتارهای جدید ایکس‌باکس، کاملا از ابتدا طراحی شده‌اند و ظاهری متفاوت را نشان می‌دهند.

مایکروسافت اسم Avatar 2.0 را برای نسخه‌ی جدید آواتارهای خود انتخاب کرده است. این آواتارها با استفاده از موتور پایه‌ی یونیتی (Unity) ساخته شده‌اند و انتخاب‌های جدیدی برای شخصی‌سازی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهند. یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های آواتارهای جدید، از بین رفتن محدودیت‌های جنسیتی است؛ یعنی می‌توان بدون توجه به جنیست آواتار، هر نوع لباس و ظاهری را برای او انتخاب کرد.

«کاترین استورم»، از طراحان بخش رابط کاربری ایکس‌باکس، درباره‌ی آواتارهای جدیدی که ساخته‌اند، گفته است: “می‌خواهیم بازی‌کننده‌ها این احساس را داشته باشند که می‌توانند با مجموعه‌ای بی‌انتها از انتخاب‌ها، خودشان را منعکس کنند.”

آواتارهای جدید ایکس‌باکس، کاملا از ابتدا طراحی شده‌اند و ظاهری متفاوت را نشان می‌دهند؛ ظاهری که بسیار زیبا و با کیفیت است ما را به یاد انیمیشن‌های بسیار خوب دیزنی و طراحی‌های آن‌ها می‌اندازد.

آیتم‌های زیادی هم می‌توانند در کنار خود آواتارها قرار بگیرند؛ آیتم‌هایی مثل ماشین، اسکیت‌برد یا حتی ویلچر و دست و پای مصنوعی.

می‌توانید در ادامه، ویدیویی که مایکروسافت برای معرفی آواتارهای جدید ایکس‌باکس منتشر کرده را ببینید.

آواتارهای جدید ایکس‌باکس در پاییز امسال در دسترس بازی‌کننده‌های این پلتفرم قرار خواهد گرفت.

 

منبع: Polygon

E3-2017-Ad

مطلب آواتارهای جدید ایکس‌باکس یادآور انیمیشن‌های دیزنی هستند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala