به لطف نینتندو، تریلر تازه‌ای از جدیدترین بازی سونیک عرضه شده است. در طول نمایش نینتندو در E3 2017، که یک استریم ویدیویی طولانی است، این شرکت تریلر جدیدی از بازی Sonic Forces را نمایش داد. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که سونیک جدید، فقط هم روی کنسول نینتندو نمی‌آید و روی تمام پلتفرم‌های ممکن عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه‌ی Sonic Forces هنوز مشخص نشده، اما می‌دانیم که قرار است در پایان سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار شود.

تریلر جدید Sonic Forces بخش شخصیت‌سازی این بازی را به ما نشان می‌دهد. همانطور که احتمالا می‌دانید، سونیک جدید این امکان را به شما می‌دهد تا در نقش سه شخصیت بازی کنید: سونیک کلاسیک، سونیک مدرن و شخصیتی که خودتان ساخته‌اید. قهرمانی که خودتان در Sonic Forces می‌سازید و شخصی‌سازی می‌کنید، می‌توانید حیوان‌های مختلفی باشد و ظاهرهای مختلفی به خود بگیرد.

تریلر E3 2017 بازی Sonic Forces هم‌چنین حالت‌های مختلف روند بازی را نشان می‌دهد. برخی مراحل این بازی، شبیه به سونیک‌های قدیمی و به صورت دو بعدی طراحی شده‌اند، در حالی که مراحل سه بعدی هم در این بازی وجود دارند که کم و بیش شبیه به بازی Sonic Generations ساخته شده‌اند. بازی Sonic Generations یکی از بهترین سونیک‌های اخیر است و به همین دلیل، انتظارات زیادی از سونیک جدید داریم.

تاریخ عرضه‌ی Sonic Forces هنوز مشخص نشده، اما می‌دانیم که قرار است در پایان سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار شود. این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس، وان، پلی‌استیشن۴، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

تریلر جدید Sonic Forces را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

منبع: VG247

E3-2017-Ad

مطلب تریلر Sonic Forces را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala