سریال «دارک» بدون شک یکی از موفق‌ترین و برترین سریال‌های غیرانگلیسی زبان چند سال اخیر است و حالا سازندگان این مجموعه قصد دارند در یک همکاری مجدد با نتفلیکس سریال «۱۸۹۹» را بسازند.

سریال «دارک» به واسطه‌ی داستان بسیار درگیر کننده و شخصیت‌های پیچیده‌اش توانست تنها با سه فصل به یکی از بهترین مجموعه‌های ساخته شده در ژانر فراطبیعی و علمی–تخیلی تبدیل شود. «دارک» نخستین سریال کاملا آلمانی زبان نتفلیکس بود و داستان آن با گم شدن مرموز دو کودک آغاز می‌شود و بعد از گذشت تنها چند قسمت ماجرا ابعاد بسیار پیچیده و غافلگیرکننده‌ای به خود می‌گیرد که بیننده در ابتدا هرگز تصور آن را هم نمی‌کرد. فصل سوم و پایانی دارک در اوایل تیر ماه منتشر شد و توانست نظر مثبت اغلب منتقدین و سریال‌دوستان را به دست آورد. پس از پایان یافتن این مجموعه ۲۶ قسمتی، سازندگان آن قصد دارند طی یک همکاری دوباره با نتفلیکس سریال «۱۸۹۹» را بسازند.

  • نقد فصل سوم سریال دارک؛ بهترین پایان‌بندی تاریخ سریال‌های علمی-تخیلی

سریال 1899 اثر جدید سازندگان سریال دارک

سریال جدید باران بو اودار و یانتیه فریز یک مجموعه‌ی ترسناک و تاریخی است. این زوج آلمانی این‌بار به سراغ اروپایی‌های خسته از مشکلات اقتصادی در قرن نوزدهم رفته‌اند؛ زن‌ها و مردهایی که به امید یافتن یک زندگی بهتر قصد دارند به آمریکا و شهر نیویورک مهاجرت کنند.

قسمت نخست سریال «۱۸۹۹» «کشتی» نام خواهد داشت و در آن آغاز سفر مهاجران از لندن به سوی ایالات متحده را شاهد خواهیم بود. سفری که به هیچ‌وجه شبیه تصورات شیرین مسافرانش نیست و خیلی زود سایه کرخت و کریه موجودات فراطبیعی بر کشتی غالب می‌شود تا سرنوشت سرنشینانش را خلاف خواستشان رقم بزنند و اینجاست که نبرد برای بقا در این شرایط پیچیده آغاز می‌شود.

هنوز اطلاعاتی از زمان پخش یا تعداد قسمت‌های «۱۸۹۹» در اختیار نداریم و تنها می‌دانیم این سریال به صورت انحصاری از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد و احتمالا در سال ۲۰۲۱ شاهد پخش آن باشیم.

منبع: Gizmosheets

The post سازندگان سریال دارک برای نتفلیکس سریال ۱۸۹۹ را می‌سازند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala