رونمایی از جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های آنچارتد در مراسم PlayStation Experience سال گذشته، یکی از سورپرایزهای این رویداد بود. نکته‌ی جالب، قیمت کمتر بازی و زمان عرضه‌ی نسبتا سریع آن نبود. این موضوع، سوالی در ذهن همه‌ی ما به وجود آورد: اینکه Uncharted: The Lost Legacy دقیقا چقدر بزرگ است؟ آیا با یک بازی کامل طرف هستیم؟ یا یک داستان دو سه ساعته که در بعد از ظهر روز جمعه تمامش می‌کنیم؟

قرار است Uncharted: The Lost Legacy در روز ۲۲ آگوست سال جاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

ظاهرا که بازی قرار است بزرگ‌تر از تصورات ما باشد. «شاون اسکیگ» (Shaun Escayg)، کارگردانی Uncharted: The Lost Legacy را برعهده دارد. او به تازگی در مصاحبه‌ای درباره‌ی زمان بازی گفته است: “بازی از آنچارتدهای قبلی طولانی‌تر است، ولی به اندازه‌ی آنچارتد ۴ طولانی نیست.”

او ادامه داده: “داستان کوتاه و جذابی را تعریف می‌کنیم، ولی بازی یک آنچارتد تمام و کمال است. حتی همین حالا هم که مشغول صحبت هستم، در حال گسترش آن هستیم.”

با اینکه مجموعه بازی‌های آنچارتد، داستان‌های عجیب و غریبی ندارند، اما شخصیت‌های این مجموعه و روابط بین آن‌ها، عمق بسیار خوبی دارند. مخصوصا در آنچارتد ۴ که سال گذشته عرضه شد، رابطه‌ی «نیتن دریک» و برادرش «سم» را عالی به تصویر کشیده. قرار است Uncharted: The Lost Legacy روی دو شخصیت «کلویی فریزر» و «نادین راس» تمرکز داشته باشد و انتظار داریم، رابطه‌ی جالبی را هم بین این دو شخصیت ببینیم.

شاون اسکیگ می‌گوید یکی از دلایل انتخاب نادین و کلویی برای این بازی جدید، ظرفیت بالایی است که در به وجود آمدن دعوا و بحث بین این دو شخصیت، وجود دارد. اسکیگ می‌گوید که کلویی در لحظه فکر و عمل می‌کند، در حالی که نادین می‌خواهد نقشه‌ای داشته باشد و به آن عمل کند. نادین منطقی‌تر است و حاضر هم نیست از کسی دستور بشنود.

حتی در تریلر تازه‌ای که از Uncharted: The Lost Legacy منتشر شده، می‌توانیم دعواهای کلویی و نادین را ببینیم.

قرار است Uncharted: The Lost Legacy در روز ۲۲ آگوست سال جاری روی پلی‌استیشن۴ عرضه شود.

منبع: The Verge

E3-2017-Ad

مطلب Uncharted: The Lost Legacy یک بازی کامل و بزرگ است برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala