همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، اکتیویژن می‌خواهد نسخه‌ی بازسازی شده‌ی «ندای وظیفه ۴» یا همان Call of Duty: Modern Warfare را به صورت جداگانه هم عرضه کند. این خبر به صورت رسمی تایید نشده و شرکت بازی‌سازی اکتیویژن، مشخصا خبر آن را اعلام نکرده است، اما تصویری به بیرون درز کرده که وجود نسخه‌ی جداگانه‌ی Call of Duty: Modern Warfare را تمام و کمال تایید می‌کند.

بازسازی Modern Warfare به صورت دیسکی هم عرضه خواهد شد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، برای بازی کردن نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Modern Warfare، تنها یک راه داشتید: اینکه نسخه‌های گران‌تر بازی Call of Duty: Infinite Warfare را بخرید. اکتیویژن حتی گفته بود که به هیچ وجه قرار نیست بازسازی Modern Warfare به صورت جداگانه عرضه شود. با این اوصاف، تصور می‌کردیم اکتیویژن به هیچ وجه از سودی که می‌تواند فروش جداگانه‌ی این بازی برای‌اش داشته باشد، نگذرد.

نکته‌ی جالب این جاست که بازسازی Modern Warfare به صورت دیسکی هم عرضه خواهد شد. تصاویری از نسخه‌ی دیسکی این بازی به بیرون درز کرده‌اند. با توجه به اینکه نسخه‌ی دیسکی بازی آماده و به فروشگاه‌ها فرستاده شده، می‌توانیم بگوییم که در بدترین حالت، قرار است تا هفته‌ی آینده این بازی عرضهشود.

قیمت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Modern Warfare هم به بیرون درز کرده که البته کمی زیاد است. در حال حاضر می‌توان نسخه‌ی Legacy Edition بازی Call of Duty: Infinite Warfare را با قیمت بسیار خوبی در بازار پیدا کرد؛ نسخه‌ای که بازسازی Modern Warfare را در خودش دارد. با این حال، اکتیویژن نسخه‌ی جداگانه‌ی این بازی را ۴۰ دلار قیمت‌گذاری کرده است که برای یک بازسازی که ماه‌ها پیش عرضه شده، واقعا قیمت بالایی است.

منبع: VG247

E3-2017-Ad

مطلب بازسازی Call of Duty 4 جداگانه عرضه می‌شود برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala