می‌دانیم که دو شرکت سامسونگ و ال‌جی در ساخت صفحه نمایش تاشو و قابل انعطاف هستند تا بتوانند در آینده موبایل‌ها تاشو درست کنند. موبایل‌هایی که می‌توان صفحه نمایش آن‌ها را خم کرد. در این میان شرکت لنوو از طرح یک کامپیوتر تاشو رونمایی کرد. کامپیوتری که می‌توان صفحه نمایش آن را خم کرد. البته این کامپیوتر در واقع یک لپ‌تاپ است که می‌توان آن را از جایی که صفحه نمایش قرار دارد تا کرد.

هنوز مشخص نیست که تفاوت این محصول با لپ‌تاپ‌های موجود در بازار چیست؛ اما به نظر می‌رسد که حمل و نقل آن بسیار راحت باشد و فضای کمتری را هم به خودش اختصاص می‌دهد.  باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول در مرحله آزمایشی قرار دارد و مشخص نیست که در چه زمانی راهی بازار می‌شود.

درباره مشخصات سخت افزاری این لپ‌تاپ چیزی نمی‌دانیم. مشخص نیست که شکل قرار گرفتن مادربرد و قطعات دیگر در این محصول به چه صورت خواهد بود. به هر حال این قسمت‌ها هم باید به صورتی طراحی شوند که بتوان آن‌ها را خم کرد.

عرضه چنین محصولی می‌تواند یک نوآوری جالب در حوزه کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ّ‌ها باشد. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که لنوو به چه صورت محصول جدید خودش را معرفی می‌کند.

 

منبع: ubergizmo

منبع متن: digikala