اگر شما هم در گوگل اسپینر را سرچ می‌کنید، یک سرگرمی را پیدا می‌کنید که فیزیک‌دان‌ها به آن ستاره‌ی کوانتمی می‌گویند. شاید فکر کنید عمر فیجت اسپینر به آخر رسیده ولی هنوز هم اسپینرها داستان‌های موفقیت‌آمیزی برای ما دارند. باید بگوییم این اسباب‌بازی‌های کوچک معنی رازآلودی دارند؛ فیجت اسپینر مثل گربه‌ی شرودینگر است. قبل از این‌که گربه را بکشید یکی از داستان‌ها را بخوانید.

Spinner را در گوگل جستجو کنید تا فیجت اسپینر دیوانه و بی‌اعتنایی که گوگل برایتان ساخته را ببینید. یک دکمه هم به نام spin گذاشته تا اسپینرتان را بچرخانید. اگر شما هم از طرفداران فیجت هستید؛ از این اسپینر مجازی بالای صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل هیجان‌زده خواهید شد.

اسپینر مجازی گوگل با کلیک روی دکمه‌ی اسپین با سرعت‌های مختلف و به شکل‌های متفاوت می‌چرخد. با کلیک روی دکمه وسطی اسپینر هم از حرکت بازمی‌ایستد.

گوگل یک گزینه هم برای تغییر به حالت گردونه‌ی اعداد گذاشته که می‌توانید اعداد تصادفی به دست بیاورید. که به درد قرعه‌کشی هم می‌خورد. این گردونه می تواند از دو تا ۲۰ عدد داشته باشد.

گوگل اولین شرکتی نیست که فیجت اسپینر مجازی ساخته است. ایده‌ی اولیه آن را در اپلیکیشن‌های فیجت اسپینر در اپ استور دیده ایم. هرچند که این اپ ایده‌ی اولیه‌ی فیجت اسپینر را فراموش کرده است و نقدهای زیادی بر مجازی بودن آن وارد شده است. با این حال اگر وسط وب‌گردی‌ها مضطرب شدید یا به فکر فرو رفتید اسپینر گوگل یک تب آن طرف‌تر منتظر شماست.

منبع متن: digikala