بازی «مرد عنکبوتی» (Spider-Man) یکی از بهترین عنوان‌هایی بود که سونی در نمایشگاه E3 2017 نشان داد. حالا خود سونی هم از این بازی تعریف می‌کند و می‌گوید که مرد عنکبوتی یک شانس بزرگ برای این شرکت و پلی‌اسیتشن ۴ به حساب می‌آید.

کنسول پلی‌استیشن ۴ تا این لحظه ۶۰ میلیون دستگاه فروش داشته و سونی اعتقاد دارد که بازی مرد عنکبوتی می‌تواند فروش این کنسول را به ۱۰۰ میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا هم برساند. شان لیدن رییس بخش سرگرمی‌های سونی شعبه آمریکا به این موضوع اشاره می‌کند که رسیدن به فروش ۶۰ میلیون دستگاه کار آسانی بود، اما رساندن این مقدار به ۱۰۰ میلیون کار سختی است. لیدن بر این باور است که بازی‌ّهایی مثل Spider-Man می‌تواند به فروش PS4 کمک کنند. او می‌گوید که مردم عنکبوتی فروش کنسول نسل هشتمی سونی را در آمریکا به شدت افزایش خواهد داد.

براساس گفته‌های لیدن، مرد عنکبوتی یک شخصیت کمیک دوست داشتنی و بسیار محبوب در کشور آمریکا به حساب می‌آید و بازی آن می‌تواند افراد زیادی را به خرید پلی‌استیشن ۴ تشویق کند.

بازی Sipder-Man توسط استودیوی بازی‌سازی Insomniac Games در حال ساخت است که قبلا بازی Sunset Overdrive را برای ایکس‌باکس وان و مجموعه بازی‌های ratchet and clank را ساخته بود. این بازی در سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهد شد.

منبع: VG247

منبع متن: digikala