در این موضوع شکی نیست که شرکت گوگل در حال ساخت پیکسل ۲ است.  گوشی‌های پیکسل به سرعت مورد توجه اکثر کاربران قرار گرفتند و فروش مناسبی را برای گوگل به همراه داشتند. نسل اول این گوشی‌ها را شرکت اچ تی سی ساخته بود و شاید مدل بعدی را هم همین شرکت تولید کند.

امروز اطلاعات جالبی از پیکسل ۲ به دست آمد. به نظر می‌رسد که در فایل‌های سیستمی گوشی اچ تی سی یو ۱۱ اشاره‌هایی به ساخت پیکسل ۲ شده است. همین موضوع باعث شده که احتمال ساخت این گوشی توسط HTC بیشتر شود. در فایل‌هایی که روی گوشی اچ تی سی یو ۱۱ قرار دارند دو اسم S2 و M2 مشاهده می‌شوند. بد نیست  به این موضوع اشاره کنیم که گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال با نام‌های S1 و M1 شناخته می‌شدند.

البته چند وقت پیش شایعه شده بود که گوگل کار ساخت گوشی پیکسل ۲ را به شرکت ال‌جی واگزار کرده است. این اتفاق باعث شده که شایعات به توقف تولید این گوشی توسط اچ تی سی اشاره کنند. هنوز مشخص نشده که پیکسل‌های جدید توسط چه شرکت‌ّهایی ساخته می‌شوند. شاید پیکسل ۲ توسط ال‌جی ساخته شود و پیکسل ایکس‌ال ۲ را هم اچ تی سی بسازد. به احتمال زیاد این دو تلفن همراه هوشمند در مهر ماه معرفی خواهند شد.

منبع: xda-developers

منبع متن: digikala