به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس در حال ساخت یک مدل جدید از سری گوشی‌های ZenFone 4 است. در شایعات گفته شده که گوشی جدید شرکت ایسوس با نام ZenFone Pegasus 4A راهی بازار می‌شود و دوربین دوتایی هم خواهد داشت. کاملا مشخص است که ایسوس هم به دنبال شرکت‌هایی مثل سامسونگ، ال‌جی، هواوی و اپل می‌خواهد گوشی خودش را به دوربین دوتایی مجهز کند.

در جدیدترین اطلاعات لو رفته از این تلفن همراه هوشمند گفته شده که این محصول جزو گوشی‌های میان‌رده قرار میگیرد. صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت ۷۲۰p روی آن قرار گرفته و تراشه مدیاتک MT6737V بهره می‌برد. سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های ZenFone جدید به حساب می‌آید. دوربین دوتایی این گوشی هم از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین جلوی گوشی جدید ایسوس هم ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که ZenFone Pegasus 4A باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۷٫۰ دارد.

هنوز چیز زیادی درباره قیمت این محصول نمی‌دانیم؛ اما شایعات می‌گویند که به احتمال زیاد با قیمت ۲۶۳ دلار راهی بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این گوشی را ببینید:

 

منبع: slashleaks

منبع متن: digikala