هربار که به نمایشگاه‌های خودرو جهانی مهم نزدیک می‌شویم، اخبار زیادی مربوط به اتومبیل‌های هیجان‌انگیز می‌شنویم. یکی از این نمایشگاه‌های مهم که به برگزاری آن هر روز نزدیک‌تر می‌شویم، نمایشگاه خودرو فرانکفورت است که خودروسازهای مشهور با محصولات پرچم‌دار و مهیج خود در این رویداد حاضر می‌شوند.

شرکت‌های خودروسازی برای تست محصولات خود در خیابان یا پیست‌های مختلف حاضر می‌شوند و خودروهای خودشان را آزمایش و ارزیابی می‌کنند. تنها راهی که برای لو ندادن طراحی و مشخصات اتومبیل وجود دارد، پوشاندن خودرو با برچسب است. با این حال عکاسان هم بیکار نمی‌شینند و از این خودروها عکس و فیلم جاسوسی تهیه می‌کنند و آن‌ها را لو می‌دهند!

به تازگی ویدیویی جاسوسی از مدل AMG GT R Black Series مرسدس‌بنز در رسانه‌های خودرویی لو رفته است. احتمال می‌رود که این اتومبیل از سال آینده به عنوان مدل ۲۰۱۹ به فروش برود. مدل بلک سریز بسیاری از علاقمندان را به یاد SLS AMG Black Series می‌اندازد. به نظر می‌رسد که مرسدس قصد دارد این سری مخصوص را در سری های پرچم‌دار خود لحاظ کند.

این اتومبیل از نظر آیرودینامیک، هندلینگ، تعادل و هندلینگ بهینه‌تر شده و وزن کم‌تری دارد. در ویدیو می‌توانیم ببینیم که این خودرو از سپرهای عریض‌تری نسبت به مدل استاندارد بهره می‌برد.

مرسدس بنز AMG GT R ( انسخه ضعیف تر بلک سریز)

همان‌طور که از عنوان AMG پیداست، این اتومبیل از مدل استاندارد بسیار قدرتمندتر است. مرسدس‌بنز AMG GT R Black Series به یک پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو با حجم ۴ لیتر مجهز شده که توانایی تولید قدرتی معادل ۶۰۳ اسب‌بخار را دارد. این پیشرانه قبلا در دو مدل E63 و S63 استفاده شد. نسخه GT R در حال حاضر به عنوان سریع‌ترین خودرو تولیدی محور عقب محرک با توان ۵۷۷ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون‌متر شناخته می‌شود.

پورشه ۹۱۱ GT2 RS در مراسم رونمایی بازی Forza 7

از رقبای این خودرو می‌توانیم به تازه‌وارد پورشه ۹۱۱ GT2 RS اشاره کنیم. اگر یادتان باشد، این مدل هیجان‌انگیز پورشه به عنوان نماینده قدرتمند خانواده ۹۱۱ در سن مراسم E3 برای بازی Forza رونمایی شد.

به نظر شما در میدان رقابت نفس‌گیر، پورشه برنده میدان است یا مرسدس‌بنز؟

منبع: MotorAuthority

منبع متن: digikala