ساسمونگ عادت دارد تا مدل‌ها و رنگ‌های جدید گوشی‌های خودش را به برخی مناطق، محدود کند. اگر در تایوان زندگی می‌کنید، قبل از هر چیز از اینکه دیجی‌کالامگ می‌خوانید، از شما تشکر می‌کنیم، و هم‌چنین این خبر خوب را به شما می‌دهیم که می‌توانید به زودی، Galaxy S8 را در رنگ صورتی تهیه کنید.

شاید رنگ صورتی Galaxy S8 خارج از تایوان هم عرضه شود.

خبر عرضه‌ی رنگ صورتی Galaxy S8 را شعبه‌ی تایوان شرکت سامسونگ در فیس‌بوک اعلام کرده است. زبان چینی‌مان چندان خوب نیست، ولی به کمک ترجمه‌ی گوگل، توانسته‌ایم کم و بیش چیزی از توضیحات سامسونگ از رنگ صورتی Galaxy S8 سر در بیاوریم.

سامسونگ مشخصا به دخترانه بودن رنگ صورتی Galaxy S8 اشاره کرده و هم‌چنین گفته که این رنگ، به صورت محدود تولید می‌شود. در خبر سامسونگ هم‌چنین رنگی صورتی، “رنگ واقعی یک دختر” عنوان شده است. اینکه این ادعای سامسونگ چقدر صحت دارد، دیگر با خودتان.

در حال حاضر، Galaxy S8 در رنگ‌هایی مثل «آبی» یا «یاسی» هم عرضه شده است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که رنگ Coral Blue گوشی Galaxy S7 هم ابتدا در تایوان عرضه شد، اما این رنگ آن‌قدر محبوب شد که سامسونگ Galaxy S7 آبی را در تمام دنیا هم عرضه کرد. در نتیجه شاید رنگ صورتی Galaxy S8 خارج از تایوان هم عرضه شود.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala