پس از شایعات مختلف، شرکت کانن دوربین ۶D Mark II را معرفی کرد. البته هفته گذشته تصاویری از این دوربین به بیرون درز کرده بود.

دوربین جدید شرکت کانن از یک سنسور ۲۶٫۲ مگاپیکسلی فول‌فریم بهره می‌برد و پردازنده DIGIC 7 روی آن قرار گرفته است. استفاده از این پردازنده باعث شده که بتوان ISO عکس‌ها را از ۱۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تغییر داد.

یک صفحه نمایش ۳ اینچی چرخان برای این محصول در نظر گرفته شده تا کاربران در زمان عکاسی بتوانند زاویه عکس‌ها و منظره‌ای که از آن عکاسی می‌کنند را مشاهده کنند. دوربین ۶D Mark II از سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقظه‌ای کراس تایپ بهره می‌برد. سنسور تصویر این دوربین از فناوری Dual Pixel برای فوکوس خودکار تشخیص فاز وابسته به سنسور در مود Live View یا به هنگام فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که دوربین جدید کانن توانایی فیلم‌برداری ۴K ندارد و تنها با کیفیت Full HD فیلم‌برداری می‌کند که این موضوع در نوع خودش عجیب به نظر می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توانیم به پشتیبانی از Wi-Fi، NFC، بلوتوث و GPS اشاره کنیم.

دوربین ۶D Mark II با قیمت ۱۹۹۹ دلار راهی بازار می‌شود و اگر بخواهید آن را به یک لنز ۲۴-۱۰۵ میلی‌متری بخرید باید ۳۰۹۹ دلار هزینه کنید.

منبع: canon

منبع متن: digikala