اخبار و شواهد از این قرار است که گلکسی نوت ۸ دیرتر به بازار می‌آید. البته این هم احتمالا جزئی از سیاست‌های اقتصادی شرکت‌های بزرگ مثل سامسونگ است. این روزها گزارش‌های زیادی از نوت ۸ سامسونگ فاش شده که گفته می‌شود ادعاهای مدیران گم نام سامسونگ است. منظورمان این نیست که شکایتی داریم. خب این هم بازی سامسونگ است.

آخرین شایعه‌ای که از سامسونگ به گوش ما رسیده این است که نوت ۸ احتمالا در دو نوع تولید و وارد بازار می‌شود؛ یکی با ۶۸ گیگابایت حافظه داخلی و نوع دوم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه.

البته تا وقتی سامسونگ این خبر را تایید نکند نمی‌توانیم از چیزی مطمئن باشیم. گلکسی نوت ۷ فقط در یک نوع ۶۸ گیگابایتی تولید شده بود در حالی که سامسونگ برای یکی دو بازار خاص نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس ۸ پلاس را هم عرضه کرده بود. بهتر بگوییم این شایعه شانس کمی برای درست از آب درآمدن دارد.

بااین‌حال این‌که برای خرید یک گوشی گزینه‌ی انتخاب حافظه داخلی را داشته باشیم امتیاز خوبی محسوب می‌شود. باید یادآوری کنیم قیمتی که برای گلکسی نوت ۸ تخمین می‌زنند حتی با حافظه کم هم گران است. شایعات قبلی قیمت این گوشی را ۹۹۹ دلار و ۹۰۰ دلار تخمین زده‌اند.

آیا شما هم مثل ما به صحت این خبر امیدوارید؟

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala