اپل تی‌وی قصد دارد سریال «داستان لیزی» را بر اساس کتابی به همین نام نوشته‌ی استیون کینگ بسازد و حالا نخستین تصویر از آن را منتشر کرده است.

داستان لیزی یک مینی‌سریال هشت قسمتی خواهد بود که فیلم‌نامه‌‌اش توسط استیون کینگ نوشته شده و کارگردانی آن نیز برعهده‌ی جی. جی. آبرامز، سازنده‌ی «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» (Star Wars: the rise of SkyWalker‎) است. سریال جدید اپل تی‌وی از تیم بازیگری قابل توجه‌ای بهره می‌برد و جولیان مور، بازیگر برنده‌ی اسکار، نقش لیزی را ایفا خواهد کرد و بازیگران سرشناس دیگری همانند جنیفر جیسن لی، جوآن آلن و کلایو اوون در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

  • تریلر جدید فیلم لیگ عدالت اسنایدر چه نکاتی را فاش می‌کند؟

شخصیت محوری این سریال زنی میانسال به نام لیزی است که چندی پس از فوت شوهرش درگیر ماجراهای عجیب و مرموزی می‌شود. لیزی، دو سال بعد از درگذشت همسرش که نویسنده‌ای سرشناس بوده، تصمیم می‌گیرد به محل کار او برود و نوشته‌ها و وسایل‌اش را مرتب کند، اما در اثنا مرد ناشناسی با او تماس می‌گیرد و تهدید می‌کند که اگر لیزی تمام نوشته‌ها و اسناد باقی مانده را به او تحویل ندهد، عواقب بدی در انتظارش خواهد بود.

سریال داستان لیزی

نخستین تصویر منتشر شده از سوی اپل تی‌وی پلاس بیشتر جنبه‌ی هنری دارد و این طرح کلی، زنی را نشان می‌دهد که به هنگام غروب آفتاب به جنگل خیره شده است. این تصویر برای خوانندگان کتاب «داستان لیزی» به خوبی حس و حال و فضای تاریک و معمایی داستان را تداعی می‌کند.

اپل تی‌وی علاوه‌بر این مجموعه، قصد دارد چندین سریال جدید و اختصاصی دیگر را هم طی سال ۲۰۲۱ پخش کند تا علاوه‌بر حفظ مشترکان فعلی‌اش، نظر مشترکان سایر سرویس‌های آنلاین همانند نتفلیکس و دیزنی پلاس را نیز به سمت خود جلب کند. از میان سایر سریال‌های در حال ساخت و کنجکاوی‌برانگیز این سرویس می‌توان به وی‌ورک (WeWork) با بازی جرد لتو و ان هتوی اشاره کرد. داستان این سریال با شرکت وی‌ورک مرتبط است؛ وی‌ورک شرکت آمریکایی بوده که فضای کار مشترک برای استارتاپ‌های فناوری ایجاد می‌کند و به کارآفرینان، نویسندگان آزاد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ خدماتی ارائه می‌دهد.

بر اساس اطلاعات موجود، سریال داستان لیزی در تابستان پیش رو از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

The post نخستین تصویر از سریال داستان لیزی منتشر شد؛ اقتباسی از کتاب استیون کینگ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala