در سال‌هایی نچندان دور سرویس ایمیل یاهو میل کاربران بسیار زیادی داشت. یکی از اولین سرویس‌های ایمیل رایگان دنیا که توانسته بود نظر مردم را به سمت خودش جلب کند. البته هنوز هم یاهو میل سرویس پرطرفداری به حساب می‌آید، اما سرویس‌های دیگری مانند جیمیل توانسته‌اند طرفداران یاهو را به سمت خودشان جلب کنند.

یاهو میل در طول چند وقت اخیر با چند حمله بزرگ روبه‌رو شد که در جریان آن اطلاعات میلیون‌ها کاربران دزدیده شد. حتی شرایط مالی بد این شرکت هم باعث شد که Verizon بخش کسب و کار اینترنت یاهو را خریدرای کند. اقدامی که براثر آن مریسا مایر هم از این شرکت جدا شد.

حالا یاهو تصمیم گرفته یکسری تغییرات جدید در سرویس ایمیل خودش به وجود بیاورد. یاهو میل با ظاهری جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این تغییرات در سریس پرو ایمیل یاهو هم به وجود آمده است.

در تغییرات جدید یاهو میل ظاهری بسیار ساده‌تر پیدا کرده و سرعت بیشتری دارد. خیلی‌ها میگویند این تغییرات باعث شده که سرویس ایمیل این شرکت به سرویس ایمیل جیمیل شرکت گوگل شبیه شود. براساس اطلاعات منتشر شده یاهو در طراحی جدید ۵۰ درصد کمتر از کدهای جاواسکریپت و CSS استفاده کرده است. حتی مشخص شده که امنیت سرویس ایمیل یاهو در مقایسه با نسخه قبلی بسیار بهتر شده است.

یاهو اعلام کرد هزینه استفاده از سرویس پرو هم تغییر کرده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ۳۴٫۹۹ دلار یک سال از سرویس پرو یاهو میل استفاده کنند.  هزینه استفاده ماهانه از این سرویس هم ۹٫۹۹ دلار شده است.

منبع: theverge

منبع متن: digikala