بازسازی «کرش بندیکوت» (Crash Bandicoot) توانسته است با کنار زدن بازی «هورایزن» (Horizon: Zero Dawn)، پرفروش‌ترین بازی انحصاری امسال در انگلستان شود.

در واقع، فقط یک بازی دیگر از Crash Bandicoot N.Sane Trilogy فروش بهتری در هفته‌ی عرضه‌ی خود داشته و آن هم «گوست ریکان:‌ سرزمین‌های وحشی» است. بد نیست به این موضوع توجه کنیم که Ghost Recon: Wildlands روی سه پلتفرم عرضه شده بود و بازسازی جدید کرش، انحصاری پلی‌استیشن۴ است.

گوست ریکان: سرزمین‌های وحشی هنوز هم پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ است.

بازسازی کرش، اولین بازی در این مجموعه است که توانسته در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود، در رتبه‌ی اول فروش قرار بگیرد. این بازی که سه قسمت اصلی کرش را در خودش جای داده، از سوی منتقدان هم بازخوردهای بسیار خوبی گرفته است. با این حال، مطمئن هستیم که عامل اصلی فروش خوب کرش، خاطرات خوبی است که گیمرها با این بازی دارند.

می‌توانید در ادامه، نگاهی به پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته انگلستان بیاندازید. جی‌تی‌ای ۵ که هفته‌ی گذشته، در رتبه‌ی اول قرار گرفته بود، این هفته در رده‌ی سوم جای گرفته است. یکی دیگر از بازی‌های جدید این لیست یعنی Micro Machines هم مربوط به یک مجموعه‌ی قدیمی است. بازی Elite Dangerous هم هفته‌ی پیش عرضه شده و در رده‌ی هفتم فروش انگلستان قرار گرفته است.

  1. Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
  2. Micro Machines: World Series
  3. Grand Theft Auto 5
  4. Forza Horizon 3
  5. FIFA 17
  6. Overwatch
  7. Elite: Dangerous
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Dirt 4
  10. Rocket League

منبع: Game Industry

منبع متن: digikala