[بروزرسانی]

سونی ویدیوی Anthem را از شبکه‌های یوتیوب خود پاک کرد. «آرون گرین‌برگ»، مدیر مارکتینگ ایکس‌باکس در یک توییت، به این حرکت سونی عکس‌العمل نشان داده است:

 

[پست اصلی]

این مایکروسافت بود که بازی Anthem را در کنفرانس خود در E3 2017 نشان داد؛ طوری که مایکروسافت، از این بازی برای نمایش قدرت ایکس‌باکس جدید خود یعنی «ایکس‌باکس وان ایکس» (Xbox One X)، کمک گرفته بود. شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز هم گفت که Anthem را با همکاری مایکروسافت ساخته‌اند و روند بازی نشان داده شده، روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود.

اخیرا شبکه‌های مختلف سونی در یوتیوب، روند بازی Anthem را منتشر کرده‌اند. با کمی بررسی، می‌توان مشاهده کرد که ویدیویی که سونی منتشر کرده، دقیقا همان روند بازی Anthem روی ایکس‌باکس وان ایکس است، اما در این ویدیو، کلیدهای دسته ایکس‌باکس جای خودشان را به کلیدهای دسته‌ی پلی‌استیشن داده‌اند.

این دستکاری، یکی دو فریم بد انجام شده است؛ طوری که اگر ویدیوی منتشر شده از سوی سونی را در زمان ۳:۳۹ نگه دارید، می‌توانید این فوتوشاپ بد را ببینید:

می‌دانیم که بازی Anthem قرار است روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. از طرفی هم مطمئن هستیم که قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، از کنسول پلی‌استیشن۴ پرو بسیار بیشتر است و بدون شک، گرافیک Anthem روی این دو کنسول تفاوت خواهد داشت.

حتی اگر ویدیویی که سونی از Anthem منتشر کرده، توسط بایوویر ساخته و به سونی داده شده بود، باز هم سونی وظیفه داشت تا این روند بازی را چک کند؛ چون در حال حاضر، سونی روند بازی Anthem را روی ایکس‌باکس وان ایکس نشان می‌دهد و در انتهای ویدیو، از کیفیت بازی روی پلی‌استیشن۴ پرو می‌گوید.

شما درباره اینکه آیکون‌های دسته‌ی پلی‌استیشن به جای دسته‌ی ایکس‌باکس روی ویدیو فوتوشاپ شده و اینکه روند ایکس‌باکس وان Anthem به جای روند پلی‌استیشن، نمایش داده شده است، چه نظری دارید؟

منبع: Eurogamer

منبع متن: digikala