زمان زیادی از اکران فیلم «واندروومن» (Wonder Woman) نگذشته و این فیلم هنوز هم مشغول رکورد شکنی است. فیلم واندروومن توانسته در تمام دنیا، بیش از ۷۰۰ میلون دلار داشته باشد. مطمئنا شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر انتظار چنین عملکرد خوبی را برای واندروومن نداشته است. این شرکت علاقه‌ای به ساخت فیلم از روی شخصیت واندروومن نشان نمی‌داد و در نهایت هم حاضر شده بود واندروومن را به عنوان یک شخصیت اضافه در «بتمن در مقابل سوپرمن» اضافه کند.

واندروومن توانسته در تمام دنیا، فروشی ۷۰۰ میلیون دلاری داشته باشد.

فیلم واندروومن رکورد پرفروش‌ترین فیلمی که یک زن کارگردانی کرده را به اسم خودش ثبت کرده است. این فیلم هم‌چنین بزرگ‌ترین اکران را در بین تمام فیلم‌های تاریخ که توسط یک زن کارگردانی شده بودند را داشته است. هفته‌ی گذشته، فروش داخلی واندروومن از تمام فیلم‌های دی‌سی، یعنی «مردی از فولادی»، «بتمن در مقابل سوپرمن» و «جوخه انتحار»، بیشتر شد.

با این حال، موفقیت‌های واندروومن باز هم ادامه دارند. یک ماه از اکران این فیلم می‌گذرد و در این مدت، فیلم‌های دیگری مثل Baby Driver، Despicable Me 3 و هم‌چنین Transformers جدید اکران شده‌اند. واندروومن با وجود اکران این فیلم‌ها، هنوز هم فروش شگفت‌انگیز خودش را حفظ کرده است.

از نظر فروش، دو فیلم «واندروومن» و «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی‌گویند»، کاملا شبیه به یکدیگر عمل کرده‌اند. این دو فیلم به ترتیب ۷۰۸٫۴ و ۷۰۸٫۷ میلیون دلار فروخته‌اند.

فاکتورهای زیاد دیگری را هم می‌توان در نظر بگیریم. برای مثال، انتظارات از فیلم واندروومن به خاطر وضعیت قبلی فیلم‌های دی‌سی، بسیار پایین بود. این فیلم هم‌چنین اولین فیلم ابرقهرمانی است که شخصیت اصلی آن را یک زن بازی می‌کند. تاریخ قصه‌ی فیلم و اشباع شدن فیلم‌های سبک ابرقهرمانی هم می‌توانستند مانع از موفقیت واندروومن شوند، ولی این فیلم، بسیار خوب عمل کرده است.

منبع: Screen Rant

منبع متن: digikala