در این موضوع که استودیوی بازی‌سازی «پلاتینیوم گیمز»، بهترین بازی‌های اکشن دنیا را می‌سازد، شکی نداریم. بیشتر منتقدان و بازی‌کننده‌ها هم روی این موضوع توافق دارند که «بایونتا» و دنباله‌اش، بهترین اکشن‌های سوم شخص تاریخ هستند و حتی بازی‌های بعدی پلاتینیوم گیمز هم نتوانسته‌اند روی دست بایونتا بزنند. به تازگی پلاتینیوم گیمز یک حساب کاربری ژاپنی در توییتر ساخته است و اولین توییت این حساب، به عرضه‌ی دوباره‌ی بایونتا اشاره کرده است.

اولین توییت پلاتینیوم گیمز در اکانت ژاپنی خود، طرحی است که توسط «یوسکه هاشیموتو» طرحی شده. هاشیموتو از طراحان ارشد پلاتینیوم گیمز است. این تصویر، بایونتا ۱ و ۲ را در خودش جای داده است.

اولین نگاه به این عکس، فقط یک چیز را در ذهن‌مان تداعی می‌کند: دسته‌های نینیتندو سوییچ. عکسی که پلاتینیوم گیمز منتشر کرده، بایونتا ۱ و ۲ را در رنگ‌های اصلی دسته‌ی سوییچ نشان می‌دهد.

تا به امروز، بایونتا ۱ روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن۳، ایکس‌باکس۳۶۰، Wii U و هم‌چنین رایانه‌های شخصی عرضه شده است. بایونتا ۲ هم فقط انحصاری کنسول Wii U است و تا به حال روی هیچ کنسول دیگری عرضه نشده.

اینکه بایونتا ۱ و ۲ روی کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) عرضه شود، اصلا دور از ذهن نیست. فعلا تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر می‌کنیم.

منبع: Gematsu

منبع متن: digikala