چند روز پیش شایعه‌ای به گوش رسید که سامسونگ قصد دارد گوشی جدیدی به اسم گلکسی اس۸ مینی را روانه بازار کند. در پس انتشار این خبر توسط رسانه‌ها اعلام نشد که اطلاعات اصلی منبع اولیه از کجا لو رفته و همین باعث می‌شد احتمال تکذیب این خبر وجود داشته باشد.

حالا در تازه‌ترین خبرها، توییتی منتشر شده که خبر عرضه این نسخه از گوشی را تکذیب می‌کند. یکی از مهندسان شرکت سامسونگ منبع اطلاعاتی این کاربر بوده و داستان نسخه مینی گلکسی اس۸ را به کل رد می‌کند. در ادامه می‌توانید تصویر این توییت را ببینید.

همان‌طور که از نام “مینی” پیداست، ماهیت این گوشی به عنوان نسخه کوچک‌تر پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس۸ ارزیابی می‌شد. به دنبال انتشار خبر عرضه مدل گلکسی اس۸ مینی، گفته شد که این تلفن همراه هوشمند احتمالا یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی دارد و به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی مجهز می‌شود.

حال اگر خبر تکذیب عرضه گلکسی اس۸ مینی از منبع موثقی با جدیدترین اطلاعات گرفته شده باشد، ممکن است بعضی از مشتریان نا امید شوند؛ چراکه حداقل، فعلا خبری از عرضه نسخه کوچک پرچم‌دار سال سامسونگ با ویژگی‌های مطلوب و قیمت کم در آینده‌ای نیست .

منبع: Phonearena

منبع متن: digikala