حتی اگر فیلم‌بردار هم نباشید و فقط به سینما علاقه داشته باشید، به احتمال زیاد اسم شرکت RED را شنیده‌اید؛ شرکتی که بهترین دوربین‌های فیلم‌برداری حال حاضر صنعت سینما را می‌سازد. بسیاری از فیلم‌های بزرگ امروز، با استفاده از دوربین‌های RED ساخته می‌شوند؛ از Social Network گرفته تا Guardians of the Galaxy، فیلم‌برداران بزرگ دنیا از دوربین‌های RED برای ضبط فیلم‌های پرسر و صدای خود استفاده می‌کنند.

شرکت RED گفته که گوشی آن‌ها ماژولار است و قرار است ماژول‌های مختلفی برای آن عرضه شود.

به نظر می‌رسد که شرکت RED می‌خواهد به غیر از ساخت دوربین، وارد حوزه‌های دیگری هم بشود. شرکت RED به تازگی از یک گوشی هوشمند رونمایی کرده است. متاسفانه این شرکت اطلاعات زیادی از گوشی هوشمند خود ارایه نداده، ولی گفته که اسم این گوشی «هیدروژن وان» (Hydrogen One) است و یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی هولوگرافیکی دارد. دقیا نمی‌دانیم منظور RED از یک صفحه نمایش هولوگرافیک چیست.

این شرکت گفته که صفحه نمایش گوشی آن‌ها، با استفاده از نانوتکنولوژی ساخته شده و می‌تواند نه تنها مثل صفحه‌های معمولی ۲D کار کند، بلکه محتوای هولوگرافیک نشان دهد. امکان نمایش تصاویر سه‌بعدی هم روی این صفحه ممکن است.

با توجه به عکسی که RED منتشر کرده، حداقل می‌توانیم بگوییم که گوشی هیدروژن وان این شرکت، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد و رابط اصلی‌اش هم یک پورت USB Type-C است.

شرکت RED گفته که گوشی آن‌ها ماژولار است و قرار است ماژول‌های مختلفی برای آن عرضه شود. قرار است گوشی Hydrogen One در زمستان امسال عرضه شود. مدل آلومینیومی این گوشی ۱۲۰۰ دلار و مدل تیتانیومی این گوشی ۱۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: Ubergizmo

منبع متن: digikala