فورد فوکوس به عنوان یک‌ خودرو کامپکت پرشتاب شهری در بازار شناخته می‌شود. حال در تازه‌ترین خبرها، تصاویر جاسوسی از اتاق سدان نسل جدید فورد فوکوس لو رفته است.

فورد فوکوس اولین بار در سال ۱۹۹۸ تولید و به بازار عرضه شد. شرکت فورد تا امروز سه نسل از سری فوکوس خود را روانه بازار کرده و این تصاویر خبر از تولید نسل چهارم آن می‌دهند. در ادامه تصاویر پیش‌رو می‌توانید طراحی نسل اول فورد فوکوس را ببینید.

انتظار می‌رود که نسل چهارم فورد فوکوس در سال ۲۰۱۸ به عنوان مدل جدیدتر ۲۰۱۹ به فروش برود. همان‌طور که در تصاویر جاسوسی از این خودرو می‌بینید، بیشتر قسمت‌های بدنه‌ی آن با برچسب پوشانده شده است. با این حال می‌توانیم دریابیم که این خودرو طراحی اسپرت و جسوری دارد و احتمالا به خوبی بتواند نظر نسل جوان را به سمت خود جلب کند. فرم کلی نمای جلو از جمله چراغ‌ها، تا حدی مخاطب را به یاد محصولات آسیای شرقی می‌اندازد.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده اما  احتمال می‌رود که فورد از یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی توربوشارژ با حجم ۲ لیتر برای محصول جدیدش استفاده کند. این پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتر می‌تواند برای رفع نیاز خانواده‌ها و نسل جوان کافی باشد. در گزارش‌ها آمده که نسل جدید فورد فوکوس از پلتفرم جدیدی بهره می‌برد که فاصله بین دو محور و عرض بیشتری نسبت به نمونه‌های فعلی دارد.

از رقبای مشهور این خودرو می‌توانیم به هوندا سیویک، مزدا ۳، سوبارو ایمپرزا و تویوتا کرولا اشاره کنیم. در ادامه نظر شما را با تصاویر کامل فورد فوکوس ۲۰۱۸ جلب می‌کنیم.

منبع: MotorAuthority

منبع متن: digikala