شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو»، تاریخ عرضه‌ی بسته‌ی Naruto: Ultimate Ninja Storm Legacy را مشخص کرده است. این بسته شامل تمام بازی‌های سری Ultimate Ninja Storm است و برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بسته‌ی Legacy، که هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی عرضه می‌شود، بازی‌های Ninja Storm، Ninja Storm 2 و Ninja Storm 3 را در خودش دارد. همانطور که احتمالا می‌دانید، شماره‌ی اول این مجموعه بازی‌ها فقط روی پلی‌استیشن۳ عرضه شده بود و برای اولین بار است که عرضه‌ی آن را روی پلتفرم‌های دیگری می‌بینیم. بازی Ninja Storm 3 هم در این پک به صورت کامل جای داده شده است؛ یعنی تمام مراحل اضافه و محتوای دانلودی که تا به حال برای آن عرضه شده را در خودش دارد.

در کنار سه‌گانه‌ی Ultimate Ninja Storm، بسته‌ی Legacy هم‌چنین شامل آخرین بازی این مجموعه یعنی Ninja Storm 4 است؛ آن هم به اضافه‌ی بسته‌ی الحاقی آن یعنی Road to Boruto.

بگذارید یک بار دیگر، به محتویات بسته‌ی Ultimate Ninja Storm Legacy نگاهی بیاندازیم:

  • Naruto: Ultimate Ninja Storm
  • Naruto: UItimate Ninja Storm 2
  • Naruto: Ultimate Ninja Storm 3 Full Burst
  • Naruto: Ultimate Ninja Storm 4 – Road to Boruto

نسخه‌ی فیزیکی این بسته، در یک قاب فلزی عرضه می‌شود. یک دیسک بلو-ری اضافه که شامل یک انیمه‌ی انحصاری است و هم‌چنین کتاب هنری ناروتو هم در این بسته وجود دارد.

بسته‌ی Naruto: Ultimate Ninja Storm Legacy در روز ۲۵ آگوست روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. بازی‌کننده‌های کامپیوتر هم می‌توانند در همین روز منتظر عرضه‌ی سه‌گانه‌ی اصلی این مجموعه بازی‌ها روی استیم باشند.

در ادامه هم‌چنین تریلر تازه‌ای که شرکت باندای نامکو از بازسازی سه‌گانه‌ی اصلی Naruto، یعنی سه بازی اول Ultimate Ninja Storm منتشر کرده را برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

منبع: Gematsu

منبع متن: digikala