چرا دیجی‌کالامگ وجود دارد؟ چون می‌دانیم شما مطالب ما را می‌خوانید. از مقالات ما گرفته تا نقد و بررسی‌ها، همه با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه‌ی مخاطب تولید می‌شوند. پس بدون شک، اولویت اول ما در تولید تمام این محتوا، مخاطب است. تا به امروز، در قالب نظرات هر مطلب، بازخوردهای خود را نسبت به مطالب دیجی‌کالامگ، به ما منتقل کرده‌اید. امروز برای اینکه حتی راحت‌تر بازخوردهای خود را به ما منتقل کنید، قابلیتی جدید را به سایت اضافه کرده‌ایم.

از امروز می‌توانید پایین تمام مطالب سایت، ستاره‌هایی را ببینید. این ستاره‌ها به شما اجازه می‌دهند تا به یک مطلب، امتیاز بدهید.

از شما می‌خواهیم که سطح رضایت خود را از یک مطلب، در قالب این ستاره‌ها به ما منتقل کنید. رضایت شما می‌تواند جنبه‌های مختلفی داشته باشد. ممکن است از محتوای یک مطلب خوش‌تان آمده باشد، یا اینکه از ساختار نوشتاری آن لذت برده باشید.

لازم نیست بنشینید و از دیدگاه‌های مختلف، یک مطلب را نقد و بررسی کنید و به آن امتیاز بدهید (البته که از این کار شما حسابی استقبال می‌کنیم)، ولی از شما می‌خواهیم که پس از خواندن یک مطلب، حسی که از آن گرفته‌اید را در قالب ستاره، به ما انتقال دهید.

همانطور که گفتیم، دیجی‌کالامگ رسانه‌ای است که تمام و کمال برای مخاطب‌هایی مثل شما وجود دارد. پس می‌توانید مطمئن باشید که امتیازاتی که به مقالات، پادکست‌ها یا ویدیوهای ما می‌دهید، در ارتقای سطح سایت، و پاسخگویی بهتر به نیازهای شما، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

منبع متن: digikala