همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت «نت‌فلیکس»‌ به تازگی یک مجموعه‌ی سریالی از روی مجموعه بازی‌های «کسلوانیا» (Castlevania) ساخته است. نت‌فلیکس خبر داده که می‌خواهند یک مجموعه‌ی جدید هم از روی «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed بسازند. تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا یعنی «آدی شانکار» (Adi Shankar)، ساخت مجموعه‌ی فرقه اساسین را هم بر عهده خواهد داشت.

 تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا ساخت مجموعه‌ی فرقه اساسین را هم بر عهده خواهد داشت.

آدی شانکار به تازگی در فیس‌بوک خود گفته که یوبی‌سافت با او تماس گرفته و از او خواسته است که مجموعه‌ی فرقه اساسین را بسازد.

مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا، در ساختار انیمه‌های ژاپنی ساخته شده و محتوایی مناسب مخاطب بزرگسال دارد. مجموعه فرقه اساسین هم ساختار انیمیشنی کسلوانیا را حفظ خواهد کرد و شبیه به آن ساخته خواهد شد.

مجموعه کسلوانیا در نت‌فلیکس

سال گذشته بود که «ایو گیلمو»، مدیر عامل شرکت یوبی‌سافت، گفت که می‌خواهند با نت‌فلیکس در ساخت یک مجموعه‌ی سریالی فرقه اساسین همکاری کنند و ظاهرا این مجموعه‌ی انیمیشنی، نتیجه‌ی همین همکاری است.

«وارن الیس» (Warren Ellis) که یکی از بهترین نویسندگان کمیک دنیاست، فیلم‌نامه‌ی مجموعه‌ی کسلوانیا را نوشته و همین موضوع، موجب ساخت مجموعه‌ای بسیار خوب شده است. طوری که نت‌فلیکس همین امروز، ساخت دنباله‌ی کسلوانیا را تایید کرد.

امیدواریم که نت‌فلیکس مجموعه‌ای خوب تحویل طرفداران فرقه اساسین دهد، ولی مطمئن هستیم که مجموعه نت‌فلیکس فرقه اساسین هر فدر هم بد باشد، از فیلم آن که سال گذشته اکران شد بهتر است.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala