در چند روز گذشته کلی شایعه و اطلاعات مختلف از مدل جدیدی گوشی ال‌جی G6 منتشر شده است.  محصولی که احتمال دارد با نام G6 راهی بازار شود. حالا ال‌جی اعلام کرد که فردا این تلفن همراه هوشمند را معرفی خواهد کرد و به همین دلیل تیزر کوتاهی از آن منتشر کرده است.

ال‌جی در این تیزر گفته که اگر به گوشی جدیدی با صفحه نمایش FullVision نیاز دارید، به زودی محصولی تازه برای‌تان داریم. صفحه نمایش FullVision به همان صفحه نمایشی بزرگی گفته می‌شود که روی گوشی ال‌جی G6 قرار گرفته بود. صفحه نمایشی که نسبت تصویر ۱۸:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌داد.

حالا به نظر می‌رسد که ال‌جی می‌خواهد تلفن همراه هوشمند کوچک‌تری در مقایسه با G6 راهی بازار کند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این محصول به صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی با کیفیت Full HD مجهز شده و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۰ روی آن قرار گرفته است. این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. سه گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌ّهای این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آید. گفته شده این گوشی به دوربین اصلی مگاپیکسلی مجهز شده و با اندروید ۷٫۱٫۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala