او جادو و عرفان بیشتری در فیلم به‌ ارمغان آورده است، همچنین در کمک به انتقام جویان و شکست تانوس در دو فیلم حماسه‌ی جنگ ابدیت و پایان بازی نقشی مهم ایفا کرد. او به‌ دیگر قهرمانان برای بازگشت نیمی از موجودات جهان که با بشکن معروف تانوس از بین رفته بودند کمک کرد.

  • دکتر استرنج ۲؛ هر آنچه درباره‌ی تاریخ انتشار، بازیگران و جزئیات دیگر فیلم می‌دانیم
  • نخستین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را تماشا کنید (با زیرنویس فارسی)
  • تام هاردی می‌خواهد در ونوم ۳ با مرد عنکبوتی مبارزه کند

استرنج برای شروع داستان‌ بزرگتر دیگری در فاز چهارم آماده شده است. بسیاری تصور می‌کردند وی در اولین سریال مارول در سرویس دیزنی پلاس یعنی وانداویژن ظاهر خواهد شد، اما بازگشت بزرگ کامبربچ در‌واقع مورد‌ انتظارترین موضوع در دنیای مارول پس از فیلم پایان بازی است. در دسامبر امسال دکتر استرنج جایگزین تونی استارک خواهد شد. تونی راهنمای قبلی شخصیت پیتر در فیلم مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست، بود. اولین تریلر از فیلم به این موضوع اشاره کرد که او قبل از دست‌ و‌ پنجه نرم کردن با اتفاقات قسمت دوم فیلم با نام دکتر استرنج چندجهانی دیوانگی، راهی به چندجهانی بازکرده یا در به‌ وجود آمدن آن دخیل است. این‌که این اتفاقات او را به رهبر تبدیل می‌کند یا خیر چندان مشخص نیست.

در مصاحبه‌ای با ورایتی کامبربچ در پاسخ به سوالی درمورد عدم حضور تونی استارک و توانایی وی برای رهبری ابرقهرمانان با لبخندی مرموز گفت: «من باید در این مورد فکر کنم.او اطلاعات خاصی هم ارائه نداد.»

دکتر استرنج

با کنار رفتن تونی استارک، استیو راجرز، ناتاشا رومانوف و احتمالا کلینت بارتون در سریال هاکای، کامبربچ با وجود اینکه تنها پنج سال از معرفی‌اش می‌گذرد از اعضای ارشد کنونی دنیای مارول است. با توجه به تعدد قدرت‌ها و توانایی بالای او که هم سطح بروس بنر قرار می‌گیرد، دکتر استرنج کاندیدای احتمالی برای رهبری انتقام جویان به نظر می‌رسد. با این حال، او با چند مسئله روبه‌رو است.

علاوه بر موضوع چندجهانی، از همان ابتدا مشخص بود حضور شخصیت دکتر استرنج در تریلر فیلم راهی به خانه نیست چندان عادی به نظر نمی‌رسد. او با وجود هشدار وونگ جادویی را استفاده می‌کند و احتمالا در مقطعی از فیلم با پیتر پارکر مبارزه می‌کند. برخی نظریه‌ها دکتر استرنج واقعی را در جایی از زندان چندجهانی منتظر آزادی می‌دانند. واقعیت این موضوع هنوز مشخص نیست اما واضح است او برای رهبری انتقام جویان باید آمادگی پذیرش خطری فراتر از تانوس را داشته باشد‌. او در ظاهر آماده به‌نظر می‌رسد اما قبل از جمع کردن تیم جدید باید مسائل مربوط‌ به پیتر و اسکارلت ویچ را حل کند.

منبع: Screenrant

نوشته آیا دکتر استرنج فرمانده‌ی جدید انتقام جویان خواهد بود؟ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala