در سال ۱۹۷۷، کتاب‌های کمیک مارول مجموعه‌ی »چه می‌شود اگر…؟» را معرفی کرد و در مجموع ۱۳ جلد از آن ‌را منتشر نمود. این مجموعه بر رویدادها و تاثیر عملکرد شخصیت‌‌ها بر مسیر روایت این فرانچایز تمرکز دارد. این مجموعه‌ کمیک از دید شخصیت‌های اصلی مختلف، حوادث و اتفاقات دنیای مارول را توضیح می‌دهد. با توجه به محبوبیت جهانی دنیای مارول انتشار مجموعه‌ی مورد انتظار «چه می‌شود اگر…؟» در سرویس دیزنی پلاس، بدون شک طرفدارانی که مدت مدیدی در انتظار خبری از این سری جنجالی بوده‌اند را خوشحال خواهد کرد.

  • دکتر استرنج ۲؛ هر آنچه درباره‌ی تاریخ انتشار، بازیگران و جزئیات دیگر فیلم می‌دانیم
  • نخستین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را تماشا کنید (با زیرنویس فارسی)
  • تام هاردی می‌خواهد در ونوم ۳ با مرد عنکبوتی مبارزه کند

سریال «چه‌ می‌شود اگر…؟» برخی از ستارگان فیلم مانند تام هالند، کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور و اسکارلت جوهانسون را بازنگردانده است. همانند کتاب های کمیک، روایت از دید واچر اواتو است و بازیگران جدیدی نیز در طول داستان به او ملحق می‌شوند. بسیاری از شخصیت‌های قبلی دنیای مارول نیز در مجموعه حضور خواهند داشت.

مایکل بی جردن در نقش ان‌جاداکا و معروف به اریک کیلمونگر نخستین نقش خود را در فیلم برنده‌ی اسکار پلنگ سیاه بازی کرد. وی با درخشش در این شخصیت لقب کیلمونگر (Killmonger) را دریافت کرد. او در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟  شخصیت تونی استارک را در افغانستان نجات می‌دهد واکاندا را فتح می‌کند.

سباستین استن در نقش باکی بارنز معروف به سرباز زمستان اولین نقش خود را در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو بازی کرد، سپس در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «انتقام‌ جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام ‌جویان: پایان ‌بازی» ظاهر شد. استن اخیرا در فیلمی از سرویس دیزنی پلاس با نام شاهین و سرباز زمستان نقش‌آفرینی کرده است. چه می شود اگر…؟ او را در نقش باکی و سرباز زمستانی بسیار قوی‌تری نمایش خواهد داد.

چه می‌شود اگر..؟

جاش برولین در نقش تانوس اولین‌ بار در فیلم محافظان کهشان ظاهر و به برترین نقش منفی در دنیای مارول مبدل شد. تانوس ابرقهرمانان متعددی را در انتقام‌جویان: جنگ ابدیت از بین برد و بانی اتفاقات «فیلم انتقام‌جویان‌: پایان بازی» بود. ثور سر تانوس را برید، او پس از سفر در زمان مجدد توسط تونی استارک شکست خورد. اگرچه وی نقش خود را در وقایع فیلم جنگ ابدیت کافی می‌داند اما در مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر..؟» نقشی بسیار ویران‌گرتر دارد.

مارک رافلو در نقش بروس بنر معروف به هالک نخستین‌بار در فیلم انتقام جویان بازی کرد و حضور خود را در فیلم‌های «مرد آهنی ۳»، «ثور: رگناروک»، «انتقام جویان: عصر اولتران»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام جویان: پایان بازی» تثبیت کرد. اخیرا وی در نقش معروف به هالک باهوش اجرای خوبی را به نمایش گذاشته است. چه می‌شود اگر…؟ تأییدی بر جاودانه نبودن وی خواهد بود.

تام هیدلستون در نقش لوکی در سال ۲۰۱۱ به عنوان برادرخوانده‌ی ثور خدای‌ رعد معرفی شد و از آن زمان وی در پنج قسمت دیگر نیز حضور داشته است. لوکی توسط تانوس در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت کشته و سپس در «انتقام جویان: پایان بازی» ظاهر می‌شود. هیدلستون اخیرا برای بازی در فیلم لوکی در سرویس دیزنی پلاس به نقش خود بازگشته است.

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری ابتدا در فیلم مرد آهنی ظاهر شد و بعدها در هشت قسمت دیگر نقش‌آفرینی کرد. در سال ۲۰۱۹ نیک فیوری در فیلم های کاپیتان مارول، انتقام جویان: پایان بازی و مرد عنکبوتی: دور از خانه با لباس مبدل در نقش تالوس بازی کرده است. با تقلای کوئنتین ‌بک جهت از بین‌بردن شهرت پیتر پارکر، نیک فیوری به کار خود بازمی‌گردد.

کریس همسورث در نقش ثور اولین نقش خود را در سال ۲۰۱۱ و در فیلمی با نام خدای رعد اجرا کرد. وی در فیلم انتقام جویان: پایان بازی تانوس را سر بریده و قبل از پیوستن به گروه انتقام جویان بسیار چاق شده است. ثور در حال حاضر و پس از تاجگذاری والکایری به عنوان فرمانروای جدید آسگارد با نگهبانان کهکشان در حال ماجراجویی است.

هایلی اتول در نقش پگی کارتر اولین نقش خود را در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو نقش ماموریی بریتانیایی را بازی کرد. او پس از حضور در سه فیلم دیگر برای فیلم انتقام جویان: پایان بازی بازگشت. استیو راجرز به سال ۱۹۴۰ بازمی‌گردد و دوباره نزد پگی بازمی‌گردد تا باهم زندگی ‌کنند. اتول در سریال ماموران شیلد، گردآوری انتقام جویان و فیلم مامور کارتر حضور دارد و احتمالا در فصل دوم مجموعه وارد بازی می‌کند.

چه می‌شود اگر..؟

چادویک بوسمن در نقش تی‌چالا معروف به پلنگ سیاه اولین بار در انتقام جویان: جنگ داخلی ظاهر شد. او که قربانی بشکن تانوس در انتقام جویان: جنگ ابدیت شده بود توسط بروس بنر در انتقام جویان: پایان بازی مجدد زنده شد. بوسمن در سال ۲۰۲۰ به‌ طرز غم‌انگیزی درگذشت که در چندین قسمت از مجموعه «چه می‌شود اگر…؟» به نقش وی در دنیای مارول اشاراتی خواهد شد.

کارن گیلان در نقش سحابی با نمایش یک دزد فضایی، اولین بار در فیلم نگهبانان کهکشان ظاهر شد. وی پس از دو حضور در این فرانچایز در زمان سفر کرده و خودش را در زمان گذشته می‌کشد، اما در نهایت به دلیل پیچیدگی‌های خاص سفر در زمان زنده می‌ماند. او در حال حاضر در گروه نگهبانان کهکشان است. سحابی در مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر…؟» به خاطر عدم حضور وی در شکنجه های پدرش ظاهری جدید خواهد داشت.

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون و ملقب به هاکای به خاطر ثور و گروه انتقام جویان به دنیای مارول وارد شد. بارتون در سال ۲۰۱۹ و دز نقش رونین خانواده خود را در پنجمین حضور خود و با فیلم انتقام جویان: پایان بازی، در جریان بشکن معروف تانوس از دست داده بود. با زنده شدن خانواده‌‌اش وی در سال ۲۰۲۱ در سریال هاکای نقش‌آفرینی خواهد کرد.

پل راد در نقش اسکات لنگ معروف به مرد مورچه‌ای پس از حضور در سه فیلم، شخصیت متخصص الکترونیک خود را در «انتقام جویان: پایان بازی» احیا کرد. او در شکست تانوس یاری رساند و به همکار خود هوپ ون داین معروف به زنبورک و دخترش کیسی پیوست. او قبل حضور در فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا» در سال ۲۰۲۳ نقشی نیز در کمیک زامبی های مارول خواهد داشت.

مایکل داگلاس در نقش هنک پیم بازیگر کهنه‌کار سینما در فیلم مرد مورچه‌ای یکی از بنیانگذاران گروه انتقام جویان بود. داگلاس در فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک حضور خواهد داشت. وی در نقش شخصیت فعلی و اولیه‌ی سال ۱۹۷۰ در انتقام جویان: پایان بازی ظاهر شده بود. مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ او را دوباره و پس از مرگ شخصیت هوپ در مأموران شیلد به عنوان شخصیتی شرور به‌ تصویر می‌کشد.

نیل مک دونا در نقش دام دام دوگان از زمان بازی در نقش مامور شیلد در فیلم «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو»، در هیچ فیلم بلندی ظاهر نشده است. با این حال مک دونا نقش خود را دوباره در فیلم کوتاه مامور کارتر و هم‌چنین سریالی با همین نام از شبکه ای‌بی‌سی بازی کرد. او در وقایع کاپیتان کارتر حضور کوتاهی دارد.

چه می‌شود اگر..؟

دومینیک کوپر در نقش هاوارد استارک بنیانگذار صنایع استارک و پدر تونی استارک است. وی اولین نقش خود را در کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو بازی کرد و تاکنون فقط در فیلم کوتاه مامور کارتر ۲۰۱۳ به همراه پنج قسمت از مجموعه تلویزیونی شبکه‌ی ای‌بی‌سی با همین نام ظاهر شده است. در انتقام جویان: پایان بازی، جان اسلاتری در فیلم مرد آهنی ۲ با ظاهری مسن‌تر نقش‌ هاوارد استارک را بازی می‌کند. کوپر در کاپیتان کارتر صداپیشگی استارک را بر‌عهده دارد.

شان گان در نقش کراگلین در فیلم نگهبانان کهکشان هنرنمایی می‌کند و موشن‌کپچر (ضبط حرکت) شخصیت راکت را نیز برعهده دارد. وی نقش کراگلین در نگهبانان کهکشان ۲ و موشن‌کپچر راکت در دو فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان: پایان بازی را برعهده داشت. او در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ فقط به عنوان کراگلین حضور خواهد داشت.

دیوید دستمالچیان در نقش کورت در دنیای مارول حضور دارد و فقط در دو عنوان مرد مورچه‌ای و مرد مورچه‌ای و زنبورک ظاهر شد. وی اخیرا برای نقش پولکا‌ دات‌من در فیلم جوخه‌ی انتحار به کارگردانی جیمز گان، وارد دنیای توسعه‌یافته‌ی دی سی (DCEU) شد. او از بازمانده‌‌های در حال مبارزه با زامبی‌های مارول خواهد بود.

استنلی توچی در نقش آبراهام ارسکین در فیلم «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو» دانشمندی آلمانی‌تبار را در جنگ جهانی دوم به‌ تصویر کشید. این شخصیت استیو راجرز را با سرم به یک ابرسرباز تبدیل می‌کند اما توسط هاینز کروگر کشته می‌شود. او به عنوان ناظری بر روند تغییر شخصیت کاپیتان کارتر و مغز‌برتر پروژه‌ی تولد دوباره باز خواهد گشت.

ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر در فیلم ثور ابتدا به عنوان ستاره‌شناس و معشوقه‌ی شخصیت اصلی ظاهر شد. در دنیای مارول جین پس از این‌که ثور سنگ‌های ابدیت را ‌بر او ترجیح می‌دهد، رها می‌کند. پورتمن در فیلم انتقام جویان: پایان بازی از طریق صحنه‌های فیلم ثور: دنیای تاریک وارد ماجرای گروه انتقام جویان شده و در فیلم «ثور: عشق و تندر» نقش خود را ایفا خواهد کرد.

توبی جونز در نقش آرنیم زولا تنها ابرشرور و دشمن شخصیت کاپیتان آمریکا در دو فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو و کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان و قسمتی از سریال شبکه‌ی ای‌بی‌سی به نام مامور کارتر بود. او در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ در حالت انسانی‌ خود ظاهر می‌شود.

تایکا وایتیتی در نقش کورگ کارگردانی «ثور: رگناروک» را برعهده داشت و به زودی هدایت پروژه‌ی «ثور: عشق و تندر» را نیز در دست خواهد گرفت. او به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی مارول شخصیت کرونان در دو فیلم «ثور: رگناروک» و «انتقام جویان: پایان بازی» را گویندگی کرده است. و باز هم نقش خودش را در «ثور: عشق و تندر» بازی می‌کند. کورگ در نبرد علیه تانوس با کال آبسیدین جنگیده بود.

چه می‌شود اگر..؟

جایمن هانسو در نقش کوراث از اعضای استارفورس است در دو فیلم نگهبانان کهکشان و کاپیتان مارول بازی می‌کند. احتمالا کوراث توسط دراکس ویران‌گر کشته می‌شود، اما در مبارزه با کارول دانورز در قالب جوان‌تر خود ظاهر می‌شود. او و تی‌چالا در قسمت دوم مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر…؟» به گروه رویجر می‌پیوندد.

جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ و فرمانروای ساکار اولین بار در فیلم ثور: رگناروک حضور داشت. بر اساس کتاب کمیک‌، گلدبلوم برادر کالکتور است و در مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر…؟» در اپیزود ثور حضور پیدا می‌کند.

مایکل روکر در نقش یوندو اودانتا رهبر گروه رویجر در دو فیلم نگهبانان کهکشان جان خود را برای نجات پیتر کوییل فدا می‌کند و برای بازی در نقش پدر و استاد تی‌چالا در فصل دوم «چه می‌شود اگر…؟» باز می‌گردد.

کریس سالیوان در نقش تیزر فیس تنها در نگهبانان کهکشان ۲ ظهور دارد. او به‌ عنوان افسری از گروه رویجر شخصیتی گنگ و بدون اعتمادبنفس نشان داده شده که اغلب دست‌کم گرفته می‌شود. این شخصیت در انفجار کشتی می‌میرد و در قالب افراد یوندو در اپیزود تی‌چالا بازمی‌گردد.

جیمی الکساندر در نقش بانو سیف پس از غیبت طولانی از زمان فیلم «ثور: دنیای تاریک» در سریال لوکی سرویس دیزنی پلاس به صورت لایو اکشن بازگشت. وی همچنین گوینده‌ی شخصیت بانو سیف در «چه می‌شود اگر…؟» است و در فیلم «ثور: عشق و تندر» سال ۲۰۲۱ حضور دارد.

آنجلا باست در نقش راموندا که از بازیگران معتبر عصر خود است نقش مادر تی‌چالا و ملکه‌ی واکاندا تا زمان بر تخت نشستن پسرش را بازی می‌کند. او گویندگی همین نقش را در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ و مبارزه‌ علیه ارتش گوندام و کیلمونگر برعهده دارد و در فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا همیشه نیز حضور خواهد یافت.

پل بتانی در نقش ویژن با گویندگی در سری کمیک مارکل بیگانه نیست و قبل از به‌ وجود آمدن شخصیت ویژن گوینده‌ی جارویس، هوش مصنوعی تونی استارک بوده است. وی دوباره در قالب صدای ویژن و جارویس در مجموعه‌ی چه‌ می‌شود اگر…؟ خواهد بود. اما باید منتظر ماند و دید که بعد از سریال وانداویژن چه طور ظاهر خواهد شد.

لسلی بیب در نقش کریستین اورهارت به عنوان گزارشگر مجله‌ی ونیتی فیر ظاهر شد. او در فیلم اول مرد آهنی معشوقه‌ی تونی استارک است و در مرد آهنی ۲ تونی با رفتار تندی او را از خود می‌رهاند. کریستین در چند قسمت از سریال «چه می‌شود اگر…؟» با عنوان جدید مجری اخبار تلویزیون دوباره بازمی‌گردد.

چه می‌شود اگر..؟

کلنسی براون در نقش سورتور که بازیگری پرتلاش در حوزه‌ی لایو اکشن و انیمیشن است در زمان نابودی آسگارد در فیلم ثور: راگناروک صداپیشگی می‌کرد، مجدد نقش سورتور را در سری «چه می‌شود اگر…؟» ایفا می‌کند.

دان چیدل در نقش جیمز رودز یا ماشین جنگی که برنده جوایز بازیگران برتر بوده است. پس از بازی در نقشی کوچک در فیلم شاهین و سرباز زمستان که نامزدی جایزه‌ی امی را در پی داشت ، گویندگی شخصیت رودز در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ را برعهده دارد. او قرار است در سریال آینده‌ی آرمور وارز از سرویس دیزنی پلاس نیز بازی کند.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج تاکنون در چهار فیلم مارول نقش استادبرترجادو را داشته است و یکی از برجسته‌ترین نقش‌ها را در مبارزه‌ با خودش در مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر‌…؟» دارد. او همچنین در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست حضور دارد و در فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی سال ۲۰۲۱ نقش خود را ایفا خواهد کرد.

کری کان در نقش پروکسیما میدنایت که برای اولین بار با بازی در نقش نورا در سریال بازمانگان از شبکه اچ‌بی‌او تحسین منتقدان را کسب کرد، صداپیشگی فرزند تانوس را در «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و پایان بازی انجام داد. او به عنوان فرزند موردعلاقه‌ی تانوس در اپیزود پادشاهی تی‌چالا بازگشت.

بنیسیو دل تورو در نقش کالکتور تاکنون در «ثور: دنیای تاریک»، نگهبانان کهکشان و «انتقام جویان: جنگ ابدیت» ظاهر شده است. او در قالب حالت الس ورلد به مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر…؟» بازگشت، اما وضعیت سلامت او در لایو اکشن کمیک‌های مارول کمی مبهم است.

کت دنینگز در نقش دارسی لوییس نیز مانند سیف از زمان ثور: دنیای تاریک غایب بود، اما حالا با سریال وانداویژن از سرویس دیزنی پلاس بازگشته است. او همچنین گویندگی دارسی در چند اپیزود مجموعه‌ی چه می‌شود اگر‌…؟ را برعهده دارد.

جان فاورو در نقش هوپان‌هوگان و کارگردان مرد آهنی ۱ و ۲ یکی از پایه گذاران اولیه‌ی کمیک‌های مارول بود و در چندین قسمت از چه «می‌شود اگر‌…؟» مجدد به شخصیت هپی‌هوگان بازگشته است. شخصیت لایو اکشن هپی در «مرد عنکبوتی: راهی به خانه» حضور خواهد داشت.

چه می‌شود اگر..؟

ست گرین در نقش هاوارد اردک که بازیگر، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان مهمی در هالیوود است بار دیگر صداپیشگی این شخصیت را در «چه می‌شود اگر‌…؟» ارائه می‌دهد.

کلارک گرگ در نقش مامور فیل کولسون از پرطرفدارترین شخصیت‌‌های کمیک بود و پس از مرگ شخصیتش، در برنامه تلویزیونی ماموران شیلد رهبری آن‌ها را بر عهده داشت. پیش از مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ وی در فیلم کاپیتان مارول نقش کولسون جوان را بازی می‌کرد. او باید برگردد تا احساس خود را به ثور و موهایش ابراز کند.

فرانک گریلو در نقش کراس بونز یا براک راملو گرچه در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی کشته شد، اما در انتقام جویان: پایان بازی نقش آفرینی کرد و در قسمت ابتدایی چه می‌شود اگر…؟ نیز برای نبرد با کاپیتان کارتر از قبر خود برمی‌خیزد.

دانای گوریرا در نقش اوکوی اولین‌ بار با نقش میشون در سریال مردگان متحرک شهرت پیدا کرد، در دنیای کمیک مارول وی یک جنگجوی وفادار واکاندایی است و علاوه بر مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ در پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه نیز ظاهر می‌شود.

راشل هاوس نقش توپاز همراه همیشگی تایکا وایتیتی و محافظ فوت شده‌ی استاد بزرگ در «ثور: راگناروک» را بازی کرد و با مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ باز می‌گردد.

جان کانی در نقش تی‌چاکا و پدر تی‌چالا، پلنگ سیاه سابق و پادشاه واکاندا بود و در طول وقایع «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» کشته شد. کانی دوباره نقش خود را در در دو اپیزود روبه‌رویی با کیلمانگر و استار لرد شدن تی‌چالا به جای پیتر گیل در مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر…؟» بازی می‌کند.

اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین یا زنبورک در دو فیلم اول مرد مورچه‌ای در کنار اسکات لنگ بازی کرد و در فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: کوانتومانیا در سال ۲۰۲۳ باز خواهد گشت. او هم‌چنین صداپیشگی شخصیت هوپ که در اپیزود قتل‌عام انتقام جویان در سری زامبی‌های مارول کشته شده بود را برعهده خواهد داشت.

ریچل مک آدامز در نقش کریستین پالمر که پس از حضور در فیلم دکتر استرنج ۲۰۱۶ دیگر دیده نشد با اپیزود شرور شدن دکتر استرنج در مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر…؟» باز خواهد گشت.

کورت راسل در نقش ایگو در حالی که پدر بی‌رحم وی ممکن است در لایو اکشن دنیای کمیک مرده باشد او برای بازی در نقشی کوچک در مجموعه‌ی «چه می‌شود اگر…؟» بازگشته و صداپیشگی شخصیت ایگو در انتهای اپیزود پیروزی تی‌چالا را برعهده دارد.

چه می‌شود اگر..؟

اندی سرکیس در نقش اولیسس با مرگ خود در پلنگ‌سیاه تاسف بسیاری از طرفداران کمیک های مارول را برانگیخت، زیرا طرفداران فکر می‌کردند حق وی خیلی بیشتر از این پایان تلخ بود. اپیزود کیلمانگر در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ به این بازیگر فرصت بیشتری برای درخشش داد. او به شخصیت شرور فیلم پلنگ سیاه در حمله به واکاندا کمک کرد‌

کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل بعد از آخرین حضورش در مرد عنکبوتی: دور از خانه نقش خود را به عنوان وفادارترین همراه نیک فیوری در اپیزود ماموران شیلد در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ به خوبی به نمایش می‌گذارد. هنوز مشخص نیست که فرقه‌ی غیر اسکرال ها در دنیای کمیک مارول چه می‌کنند.

تیلدا سوینتون در نقش انشنت وان به دلایل مختلفی کمی بحث‌برانگیز بوده است، سوینتون بازیگر فوق‌العاده ای است و با غیبتی طولانی پس از حضور وی در انتقام جویان: پایان بازی مجدد در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ و اپیزود دکتر استرنج ظاهر می‌شود.

امیلی ونکامپ در نقش شارون کارتر با غیبت وی پس از اتفاقات فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی سرانجام او در فیلم شاهین و سرباز زمستان به عنوان کارگزار شخصیت شرور بازگشت.

تام وان لالور در نقش ابنی‌ما دیگر فرزند فوت شده‌ی تانوس در چند قسمت از چه می‌شد اگر…؟ بازگشته و با عنوان ابنی‌ما‌ بدجنس که ابتدا در دسته‌ی تانوس است و سپس قربانی زامبی‌های مارول می‌شود.

بندیکت وونگ در نقش وونگ که در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه همراه با دست راست سابق دکتر استرنج درحال مبارزه با ابومیشن است، وونگ برای اپیزود دکتر استرنج به مجموعه‌ی چه می‌شود اگر…؟ می‌پیوندد.

بردلی ویتفورد در نقش سرهنگ فلین فقط در فیلم کوتاه مامور کارتر ظاهر شده است، وی در مجموعه‌ی چه می‌شود اگر..؟ با عنوان سرهنگ برای همکاری با کاپیتان کارتر ظاهر شده است.

اوفلیا لوویبوند در نقش کارینا که در محافظان کهکشان کشته شده بود، به عنوان خدمتکار کالکتور باز می‌گردد و سرانجام انتقام خود را از رییس خشن و متجاوز خود می‌گیرد.

منبع: screenrant

نوشته بازیگرانی که با سریال «چه می‌شود اگر…؟» به دنیای مارول بازگشتند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala