از آن‌جا که تاریخ دقیق اکران سریع و خشمگین ۱۱ که عنوان آخر این مجموعه خواهد بود مشخص نشده، تایریس گبسون فاش کرد که این دو عنوان پشت سر هم اکران می‌شوند، با فرض این‌که لین و همکارانش در استودیو یونیورسال از کاری که با این سری بزرگ و موفق می‌کنند آگاه هستند، ساخت دو فیلم پشت سر هم قطعا کاری طاقت‌فرسا برای لین و خانواده‌ی سریع و خشن خواهد بود.

  • [گالری عکس] سریع و خشن؛ همه‌ی خودروهای نمایشگاه پاریس
  • اولین پوستر از قسمت جدید فیلم سریع و خشن منتشر شد
  • ۵ فیلم دنباله‌دار دواین جانسون (راک) از بدترین تا بهترین

در زمان انتشار نسخه‌ی دیجیتال و بلوری سریع و خشمگین ۹ در مصاحبه‌ای با لین در مورد پتانسیل و چالش‌های پیش‌روی فیلم‌برداری پشت سر هم قسمت ۱۱ و ۱۲ صحبت شد. شرح مصاحبه را در متن زیر بخوانید:

«ما برای انجام کار طاقت‌فرسا و سخت پیش‌رو بسیار هیجان‌زده هستیم مسائل مختلفی هم در مورد فضای خارج از فیلم وجود دارد که باید حل شود. نمی‌خواهم زیاد حریص شوم می‌خواهم کاری کنم که برای پیشرفت مجموعه خوب باشد.»

جاستین لین

او بر اهمیت داستان و ساختار این دو فیلم در حال ساخت خود تاکید بسیاری کرد. داستان و وقایع سریع و خشمگین ۱۰ و ۱۱ با هم مرتبط خواهد بود اما این داستان‌ها در قالب دو فیلم روایت خواهد شد. در ادامه توضیحات لین را می‌خوانید:

«ایده‌ی روایت داستان در دو فیلم خوب است. می‌توانم بگویم بسیار از این تصمیم خرسند هستم. من فکر می‌کنم بار اول که وارد این سری شدم هیچ قصدی برای ساخت ادامه آن وجود نداشت. اما من این ‌کار را کردم تا این جا بنشینم و با شما صحبت کنم، که بشنوم کسی بگوید چه خوب دو فیلم دیگر در راه است! و من در جواب از او تشکر کنم‌. هر روز که از خواب بلند می‌شوم سعی می‌کنم دید جدیدی داشته باشم و مطمئن شوم هر نظری که در مورد پروسه‌ی کار خودمان می‌دهیم بهترین نتیجه‌ی ممکن را بدهد. من فکر می‌کنم ایده‌ی ارائه‌ی داستان در دو فیلم درست است و من این‌طور می‌پسندم.»

نسخه‌ی ویرایش کارگردان فیلم سریع و خشمگین ۹ در قالب ۴K، بلوری و دیجیتالی ۲۱ سپتامبر منتشر خواهد شد.

منبع: collider

نوشته کارگردان دو قسمت آخر سریع و خشمگین از اکران پشت هم این فیلم‌ها می‌گوید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala