شرکت بزرگ لاجیتک، سازنده‌ی لوازم جانبی کامپیوتر و تجهیزات مخصوص بازی، دیروز خبر داد که می‌خواهد شرکت Astro Gaming را بخرد. این شرکت سازنده‌ی هدست‌های مخصوص بازی است و بیشتر هدست‌های این شرکت، برای کنسول‌های بازی ساخته می‌شوند. لاجیتک برای شرکت Astro قیمت ۸۵ میلیون دلار را پرداخت خواهد کرد.

برند Astro از بین نخواهد رفت و به نظر می‌رسد که Logitech G روی همان تجهیزات مخصوص بازی کامپیوتر تمرکز خواهد داشت.

قرار است Astro به عنوان زیرمجموعه‌ی بخش Logitech G کار کند؛ بخشی که مشخصا تجهیزات مخصوص بازی کامپیوتر می‌سازد. لاجیتک شرکت Astro را برای این خریده است تا بتواند تمرکز بیشتری روی هدست‌های مخصوص بازی برای کنسول‌ها داشته باشد.

قرار است معامله‌ی بین لاجیتک و Astro تا پایان ماه آگوست نهایی و عملی شود.

هدست‌های Astro معمولا قیمت بسیار بالایی دارند و لاجیتک هم می‌خواهد که این شرکت، به ساخت همین هدست‌های با کیفیت و گران خودش ادامه دهد. برند Astro از بین نخواهد رفت و به نظر می‌رسد که Logitech G روی همان تجهیزات مخصوص بازی کامپیوتر تمرکز خواهد داشت و Astro تجهیزات مخصوص کنسول خواهد ساخت. محصولات Astro روی کامپیوتر هم کار می‌کنند، ولی این شرکت مشخصا محصولات خودش را برای کنسول‌ها تبلیغ می‌کند.

معاون Logitech G درباره‌ی قرارداد تازه‌شان گفته ست: “شرکت Astro بزرگ‌ترین برند سازنده‌ی هدست‌های گران‌قیمت کنسول است و بازیکن‌های حرفه‌ای بازی، از هدست‌های این شرکت استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه Logitech G روی کامپیوتر تمرکز دارد، حضور Astro در کنار این شرکت، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.”

منبع: The Verge

منبع متن: digikala