احتمالا یکی از حساب‌های توییتری متعلق به شرکت سامسونگ در تبلیغی مربوط به تراشه اگزینوس ۹، خواسته یا ناخواسته طرح نوت ۸ را لو داده است.

طراحی و سخت‌افزار به کار رفته در گلکسی اس ۸ آنقدر جذاب و قدرتمند بود که بسیاری از کاربران هر لحظه منتظر معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ در میان گوشی‌های سری نوت هستند. حال به نظر می‌رسد سامسونگ در تبلیغی مربوط به تراشه‌های اگزینوس، بخشی از طراحی این گوشی جدید را به نمایش گذاشته باشد.

توییتر سامسونگ اگزینوس تصویری منتشر کرده که در کنار تراشه‌های جدید، یک گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. شاید در اولین نگاه به نظرمان برسد که این گوشی همان گلکسی اس ۸ است اما با دقت بیشتر متوجه می‌شویم لبه‌های بالایی گوشی از اس ۸ باریک‌تر است و به این ترتیب همه حدس و گمان‌ها به سمت گوشی جدید سری نوت یعنی نوت ۸ معطوف شده است.

البته ممکن است صرفا تصویرسازی از گلکسی اس ۸ به شیوه‌ای انجام شده که لبه‌ی بالایی گوشی به نظر باریک‌تر می‌رسد. این فرضیه ممکن است صحت داشته باشد چون بعضی از کارشناسان هم معتقدند هنوز کمی زود است که سامسونگ نوت ۸ را در معرض نمایش قرار دهد. از طرفی اگر طرح نوت ۸ به شکل تصادفی در این توییت لو رفته باشد، به احتمال زیاد تا همین حالا این توییت از حساب اگزینوس حذف می‌شد اما این اتفاق هم هنوز نیفتاده.

به جز موضوع لبه بالایی نشانه خاص قابل توجه دیگری وجود ندارد که از طریق آن بتوانیم مطمئن شویم طرح جدید، طرح مربوط به نوت ۷ است یا گلکسی اس ۸٫ بنابراین طرح جدید شرکت سامسونگ باعث حدس و گمان‌های زیادی شده و بعضی از رسانه‌ها معتقدند سامسونگ در این تصویر،  طراحی نوت جدید را به نمایش گذاشته است.

منبع: Twitter

منبع متن: digikala