تلفن‌های همراه هوشمند به وسیله‌ای تبدیل شده‌اند که برای همه کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای گشت و گذار در اینترنت و حتی مسافرت‌ها از این محصولات استفاده می‌کنیم. به همین دلیل اگر یک تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ داشته باشید، می‌توانید کارهای مورد نیازتان را بهتر انجام دهید. صفحه نمایش بزرگ باعث می‌شود که محیط بیشتری برای کار با اپلیکیشن‌های مختلف داشته باشید و حتی می‌توانید دو برنامه را همزمان باز کنید و با آن‌ها کار کنید.

در این میان گوشی ال‌جی G6 می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای بسیاری از کاربران باشد. محصولی که صفحه نمایش بزرگی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد و کلی امکانات منحصر به فرد دارد. دوربین با کیفیت باعث می‌شود که بتوانید در مسافرت‌ها عکس‌ها و فیلم‌های خوبی ثبت کنید. این تلفن همراه هوشمند دوربین دوتایی دارد. یک دوربین به سنسوری با زاویه دید عریض مجهز شده که به وسیله آن می‌توانید تصاویری بسیار زیبا از طیبعت و مناظر مختلف بگیرید. حتی دوربین این تلفن همراه هوشمند امکانی را به کاربران می‌دهد که به وسیله آن می‌توانند عکس خودشان را با توجه به استانداردهای شبکه اجتماعی اینستاگرام بگیرند تا دیگر نیازی به تغییر اندازه عکس‌شان در این شبکه اجتماعی نداشته باشند.

نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که گوشی جدید شرکت ال‌جی در برابر ظربه و نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. پس در سفرهای‌تان نیازی نیست نگران ضربه خوردن یا خیس شدن G6 باشید.

منبع متن: digikala