درست یک هفته پس از آنکه ایوان بلس، جزییاتی درباره گوشی موتو G5S پلاس منتشر کرد، دو تصویر از این مدل به بیرون درز کردند.

این دو تصویر کاملا نشان‌مان می‌دهند که باید انتظار چه گوشی‌هایی را بکشیم. براساس این اطلاعات گوشی مورد بحث از آلومینیوم ساخته شده و بخش پشتی آن هم خلاف مدل‌های قبلی، پلاستیکی نیست. در این مدل یک دوربین دوتایی به کار رفته که دو حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دارد. یکی از این دو حسگر رنگی و دیگری مونوکروم است. دوربین جلویی گوشی هم نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته و حال در این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به کار رفته است. دوربین دوتایی پشتی گوشی قابلیت‌هایی مانند گرفتن عکس‌های بوکه، تغییر و تعویض بک‌گراند و فیلترهای خاص سیاه و سفید دارد. امکانی که باعث می‌شود بتوانید عکس‌های خلاقانه‌تری بگیرید و آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

صفحه‌نمایش موتو G5S  پلاس، ۵٫۵ اینچ است. رزولوشن این صفحه‌نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. در گوشی جدید موتورولا از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ استفاده شده، در آن ۴ گیگابایت رم به کار رفته و حافظه داخلی آن هم ۶۴ گیگابایت است.

به هر حال ظاهرا قرار است این گوشی به زودی توسط شرکت سازنده معرفی شود. ممکن است این اتفاق در رویدادی که قرار است موتورولا ۳ مردادماه برگزار کند بیفتد؛ جایی که می‌دانیم قرار است دو گوشی موتو Z2 Force و موتو X4 هم در آن معرفی شوند.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala