فیلم اکشن «استخراج» به کارگردانی سم هارگریو و نویسندگی و تهیه‌کنندگی برادران روسو در بهار سال ۲۰۲۰ از طریق نتفلیکس پخش شد. این فیلم پرهزینه با بازی کریس همسورث، دیوید هاربر و گلشیفته فراهانی به خاطر قرنطینه و خانه‌نشینی مردم در سراسر جهان، بیشتر از انتظارات و پیش‌بینی‌ها دیده شد و توانست با ثبت رکورد ۹۹ میلیون بازدید طی ۴ هفته‌ی نخست انتشارش در نتفلیکس به پربیننده‌ترین فیلم اختصاصی این سرویس آنلاین تبدیل شود؛ در نتیجه ساخت دنباله‌ای برای آن قطعی به نظر می‌رسید.

  • استخراج ۲؛ آیا گلشیفته فراهانی در دنباله‌ی اکشن نتفلیکس حاضر خواهد بود؟

در ابتدای مهرماه نتفلیکس در جریان رویداد Netflix Tudum ساخت فیلم استخراج ۲ را تایید کرد و حالا سم هارگریو، کارگردان و نویسنده این فیلم با انتشار ویدیویی در اینستاگرام از آغاز فیلم‌برداری آن در شهر پراگ خبر داده است. اینطور که پیداست استخراج ۲ در اروپای شرقی و محیط‌های سرد و برفی رقم خواهد خورد و با توجه به اینکه داستان فیلم نخست در بنگلادش و محیطی استوایی روایت می‌شد، این تغییر اتمسفر می‌تواند اندکی هیجان‌انگیز باشد.

داستان فیلم استخراج از این قرار بود که پسر یکی از بزرگ‌ترین قاچاقچیان بنگلادش توسط گروه رقیب دزدیده می‌شود و پدرش برای نجات او مزدوری با نام راک (کریس همسورث) را استخدام می‌کند. در بستر این داستان اکشن، علاقه‌ای سطحی میان پسر و مزدور شکل می‌گیرد تا رگه‌های عاطفی هم به فیلم اضافه شود.

گلشیفته فراهانی به خاطر نقش‌آفرینی در این فیلم توجه سینمادوستان را به خود جلب کرد و به فهرست ۱۰ ستاره‌ی نوظهور سال ۲۰۲۰ سایت IMDb راه یافت. IMDb هر ساله بر اساس میزان بازدیدی که از صفحه‌ی بازیگران در این پایگاه صورت می‌گیرد، فهرستی از محبوب‌ترین ستاره‌ها و محبوب‌ترین ستاره‌های نوظهور منتشر می‌کند. این فهرست به‌خوبی نشان می‌دهد چه بازیگرانی برای سینمادوستان در سراسر جهان جالب توجه بوده‌اند و چه بازیگرانی توان رشد و دیده شدن را دارند. فراهانی توانست در مکان هشتم لیست محبوب‌ترین ستاره‌های سینمایی رو به ترقی سال ۲۰۲۰ قرار بگیرد و به همین خاطر در صورت شکل‌گیری جهان سینمایی استخراج ممکن است شاهد ساخته شدن فیلم اختصاصی شخصیت او باشیم.

منبع: Collider

نوشته فیلم‌برداری فیلم استخراج ۲ رسما آغاز شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala