«دستینی ۲» (Destiny 2) ممکن است در سه ماهه‌ی اول عرضه‌ی خود، فقط روی پلتفرم رایانه‌های شخصی بیش از سه میلیون نسخه بفروشد. این آمار و ارقام را موسسه‌ی SuperData ارایه داده است. طبق گفته‌ی این شرکت، احتمالا دستینی ۲ می‌تواند به موفق‌ترین بازی کامپیوتر از زمان عرضه‌ی اورواچ (Overwatch) تبدیل شود.

دستینی ۲ قرار است در روز ۱۵ شهریور روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود. 

نکته‌ی جالب این جاست که نسخه‌ی کامپیوتر دستینی ۲ قرار است دو ماه پس از نسخه‌ی کنسولی عرضه شود. موسسه‌ی SuperData می‌گوید که بخش بزرگی از فروش دستینی ۲، از نسخه‌های دیجیتال این بازی خواهد بود. این شرکت پیش‌بینی کرده که دستینی ۲ در سه ماهه‌ی اول عرضه‌ی خود، فقط از طریق فروش دیجیتال، چهار تا پنج میلیون نسخه بفروشد. شرکت SuperData بخشی از موفقیت دستینی ۲ روی کامپیوتر را به تاثیر بزرگ سرویس «بتل‌نت» (Battle.net) ربط می‌دهد.

در حال حاضر آمار دقیقی از وضعیت فروش دستینی ۱ نداریم، اما آخرین آمار ارایه شده از سوی اکتیویژن در اردیبهشت سال گذشته، از تعداد ۳۰ میلیون نفری بازی‌کننده‌های دستینی می‌گفت.

تمام این رقم‌های بزرگی که SuperData برای دستینی ۲ پیش‌بینی کرده، فقط مربوط فروش دیجیتال بازی است. بازی بزرگی مثل دستینی ۲ بدون شک فروش زیادی هم از نسخه‌های دیسکی خود خواهد داشت. می‌توانیم از همین حالا پیش‌بینی کنیم که احتمالا دستینی ۲ می‌تواند از نظر فروش در کنار بازی‌های بزرگی مثل Call of Duty قرار بگیرد.

دستینی ۲ قرار است در روز ۱۵ شهریور روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شود. نسخه‌ی کامپیوتر، اوایل آبان ماه عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

منبع متن: digikala