اکثر شرکت‌های بزرگ حوزه تکنولوژی برنامه پیام‌رسان خاص خودشان را دارند. اپل، فیسبوک، گوگل و مایکروسافت از جمله این شرکت‌ها به حساب می‌آیند. حالا شرکت آمازون هم خودش را وارد این بازی کرده است. با توجه به نظر سنجی‌های مختلفی که آمازون انجام داده، مشخص شده که این شرکت روی ساخت یک برنامه پیام‌رسان برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و کامپیوترهای شخصی کار می‌کند. گفته شده این برنامه می‌تواند گفت‌وگوهارا رمزگذاری کند و به وسیله آن می‌شود برای افراد مختلف پیام صوتی و تصویری ارسال کرد. این نرم افزار از استیکرهای هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان در آن گروه‌های مختلف برای بحث و گفت‌وگو درست کرد.  شایعات می‌گویند که برنامه پیام‌رسان آمازون با نام Anytime راهی بازار خواهد شد.

گفته روند کار با این برنامه پیام‌رسان هم به این صورت است که تنها باید نام کاربری افراد را داشته باشید. در واقع این برنامه با شماره تلفن کار نمی‌کند و هر فرد نام کاربری مخصوص خودش را خواهد داشت. شکل ارتباط برقرار کردن با افراد هم مثل توییتر خواهد بود. با استفاده از @ نوشتن نام کاربری می‌توانید به هرکسی که می‌خواهید در ارتباط باشید.

شرکت آمازون هنوز نسبت به این شایعات از خودش واکنشی نشان داده است؛ اما بعید نیست که این برنامه پیام‌رسان با آمازون اکو هم در ارتباط باشد. قطعا به‌زودی اطلاعات بیشتری از این برنامه منتشر خواهد شد.

منبع: Engadget

 

منبع متن: digikala