امروز تصویری منتشر شده که به مقایسه قاب جلوی گلکسی نوت ۸ با گلکسی اس ۸ پلاس می‌پردازد. با نگاهی به این تصویر می‌توانید به تفاوت‌های گوشی‌های جدید سامسونگ پی ببرید. به طور مثال گلکسی اس ۸ پلاس لبه‌های گردتری در مقایسه با نوت ۸ دارد. به نظر می‌رسد که لبه‌های تیزتری برای گلکسی نوت جدید در نظر گرفته شده است.

در این تصویر مشخص شده که گلکسی نوت ۸ صفحه نمایشی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۸ پلاس دارد. به احتمال زیاد اندازه صفحه نمایش نوت جدید بین ۶٫۳ تا ۶٫۵ اینچ خواهد بود. سامسونگ گوشی اس ۸ پلاس را با صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۲ اینچ در اختیار کاربران قرار داده بود و این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش نوت بعدی کمی بزرگ‌تر باشد.

انتظار داریم که صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل با نسبت تصویر  ۱۸:۵:۹ روی گلکسی نوت ۸ قرار بگیرد. چند روز پیش هم تصویری از قاب جلوی نوت جدید به بیرون درز کرده بود که به ظاهر گلکسی اس ۸ بسیار شبیه بود. با توجه به این عکس‌ّهای قبلی و تصویر جدید به نظر نمی‌رسد که نوت ۸ ویژگی‌ها و سنسورهای جدیدتری در مقایسه با اس ۸ داشته باشد. این گوشی همچنان از سنسور تشخیص عنبیه چشم و تشخیص صورت بهره می‌برد و سنسور تشخیص اثر آن هم به پشت گوشی منتقل شده است.

منبع: phandroid

منبع متن: digikala