ایسوس می‌خواهد گوشی‌های جدیدی را به خانواده‌ی ZenFone 4 خود اضافه کند. ظاهرا قرار است چهار یا پنج مدل مختلف از ZenFone 4 وجود داشته باشد که البته یکی از آن‌ها، چند هفته‌ی پیش معرفی شده بود.

گوشی ZenFone 4 Max با قیمت ۲۳۵ دلاری در روسیه رونمایی شده بود، ولی شرکت ایسوس از دیگر گوشی های این سری، حرفی نزده بود. حتی فعلا صحبتی از عرضه‌ی ZenFone 4 Max خارج از روسیه نشده است.

تصور می‌کنیم ایسوس به زودی از تمام گوشی‌های سری ZenFone 4 رونمایی کند. مدل‌های مختلف این گوشی‌ها ظاهرا از این قرار هستند:

  • Asus ZenFone 4
  • Asus ZenFone 4 Pro
  • Asus ZenFone 4 Selfie
  • Asus ZenFone 4V

نمی‌دانیم چرا شرکت ایسوس این گوشی‌ها را با نام‌های دیگری عرضه نمی‌کند؛ طوری که در حال حاضر مدل‌های زیادی از سری ZenFone 4 وجود دارد و انتخاب بین آن‌ها، واقعا سخت است. مطمئن هستیم حتی سال آینده هم ایسوس بدون اینکه اسم آن‌ها را عوض کند، تغییرات سخت‌افزاری متعددی را به آن‌ها می‌آورد؛ درست مثل اتفاقی که برای ZenFone 3 افتاده است. در حال حاضر دو مدل ZenFone 3 داریم که با هم فرق می‌کنند و هیچ تفاوتی در اسم آن‌ها وجود ندارد.

حتی گفته شده که اپراتورهای مختلف، قرار است برخی از مدل‌های ZenFone 4 را با اسم‌های متفاوتی عرضه کنند؛‌ یعنی اوضاع از وضعیت فعلی هم پیچیده‌تر خواهد شد.

شایعات گفته‌اند که ایسوس در روز ۱۷ آگوست از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala