همین چند وقت پیش بود که تصویری از گوشی Pixel XL 2 به بیرون درز کرده بود. حالا ویدیویی هم از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده است که این گوشی‌ را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد. در این ویدیو مشخص شده که صفحه نمایش Pixel XL 2 بزرگ‌تر شده و به نظر می‌رسد که از نسبت تصویر ۱۸:۹ پشتیبانی می‌کند. همچنین بنده پشتی آن از شیشه تشکیل شده است.

گوشی Pixel XL 2 توسط شرکت ال‌جی ساخته شده و لبه‌های گردی برای آن در نظر گرفته شده است. در واقع به نظر می‌رسد که ال‌جی از طراحی گوشی G6 برای طراحی محصول جدید گوگل الهام گرفته اما همچنان سعی کرده ظاهر پیکسل جدید به مدل‌های قبلی شبیه باشد.

همچنین مشخص شده که این گوشی یک مدل قرمز، آبی و سبز رنگ هم خواهد داشت تا بتواند با رنگ‌های مختلف گوشی‌ّهای آیفون رقابت کند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید شرکت گوگل در پاییز راهی بازار می‌شود. این تلفن همراه هوشمند به صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با نصبت تصویر ۱۸:۹ مجهز شده است. از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳ هم روی آن استفاده شده است. چند وقت پیش هم شایعه شده بود که Pixel XL 2 به صفحه نمایش همیشه روشن و فریم حساس به فشار مجهز شده است.

 

منبع: droid-life

منبع متن: digikala