از سال ۲۰۱۳ سامسونگ شروع به تولید یک مدل سفت‌وسخت از پرچم‌دارانش کرده است. برای مثال امسال گلکسی اس ۸ اکتیو را می‌بینیم. این گوشی برای کسانی طراحی شده که یک سبک زندگی خیلی فعال دارند یا برای کسانی که با گوشی دست گرفتن مشکل دارند و مدام گوشی از دستشان می‌افتد.

سری گلکسی اکتیو معمولاً در آمریکا به فروش می‌رسد.

قبلا چند عکس از گلکسی اس ۸ اکتیو درز کرده، اما امروز چندین عکس لایو از این گوشی منتشر شده که گوشی را در حالت کار نشان می‌دهد. عکس دیگری هم از پشت گوشی منتشر شده که شکل ظاهری آن را افشا می‌کند. از آنجایی که ممکن است خیلی‌ها انتظار داشته باشند ویژگی‌های گلکسی اس ۸ اکتیو مثل گلکسی اس ۸ باشد ولی باید بگوییم این طور نیست. برای بالا بردن مقاومت آن باید مطمئن شوند اگر نمایشگر ۵٫۸ اینچی آن از فاصله‌ی ۱٫۵ متری بیافتد سالم می‌ماند. چیزی که موتورولا برای گوشی Moto Z Force تضمین کرده است! با این تفاوت که گلکسی اس ۸ اکتیو قابی دارد که استانداردهای نامی را برای مقاومت گوشی در سقوط آزاد گرفته است.

ظرفیت باتری گلکسی اس ۸ اکتیو نسبت به مدل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۷ اکتیو با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بیشتر است. تصاویر زیر را از این مدل مقاوم سامسونگ ببینید.

منبع: phone arena

منبع متن: digikala