اگر اهل بازی‌های مسابقه‌ای باشید، مطمئنا منتظر عرضه‌ی شماره‌ی دوم بازی Project Cars هستید. بازی Project Cars 2 قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود، ولی شاید بخواهید قبل از عرضه‌ی بازی، بدانید که کدام جاده‌ها و کدام خودروها در آن حضور دارند.

بازی Project Cars 2 قرار است در روز ۲۲ سپتامبر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

قرار است Project Cars 2 بیش از ۱۸۰ ماشین و ۶۰ جاده‌ی مختلف داشته باشد. سازندگان بازی می‌گویند که هر خودرو با دقت بسیار بالایی طراحی شده است؛ طوری که شرکت‌های سازنده‌ی این خودروها، مدل نهایی ساخته شده از سوی استودیوی بازی‌سازی Slightly Mad Studios را تایید کرده‌اند. فقط هم این نیست، این استودیوی بازی‌سازی برای اینکه مطمئن شود خودروها مثل مدل اصلی‌شان کنترل می‌شوند، رانندگان حرفه‌ای را آورده و هر خودرو در بازی را تست کرده است.

اسم شرکت‌های بزرگی در لیست خودروهای Project Cars 2 پیدا می‌شوند؛ شرکت‌هایی مثل «فورد»، «لوتوس» یا «مک‌لارن». مدل‌های مدرن و کلاسیک برندهای مختلف هم در این بازی حضور دارند. حتی اگر خودروهای کارتینگ را دوست دارید، شاید بد نباشد بدانید که در Project Cars 2 تعدادی خودروی کارتینگ هم وجود دارد.

تمام ۶۰ جاده‌ی داخل بازی، در آب و هوای مختلف و زمان‌های مختلف روز طراحی شده‌اند. عناصر مختلفی مثل برف، مه یا باران در چگونگی برخورد با یک جاده تاثیر می‌گذارند.

بازی Project Cars 2 قرار است در روز ۲۲ سپتامبر روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

ویدیوهای خودروها و جاده‌های بازی را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

منبع: GameSpot

منبع متن: digikala