به سرعت به زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی سیستم عامل اندروید نزدیک می‌شویم. با این حال، تا زمانی که گوگل نسخه‌ی نهایی Android O را عرضه نکند، فعلا فقط می‌توانیم توسط نسخه‌های آزمایشی آن را امتحان کنیم. نسخه‌های آزمایشی Android O فقط برای گوشی‌های Google Pixel و Nexus عرضه می‌شود. نسخه‌ی آزمایشی جدیدی از Android O منتشر شده است و این نسخه، ظاهرا قرار است آخرین نسخه‌ی آزمایشی باشد.

احتمالا یک ماه دیگر تا رونمایی کامل از Android O زمان باقی است. 

همانطور که احتمالا می‌دانید، گوگل گفته است که تا پایان تابستان، نسخه‌ی نهایی Android O را عرضه خواهد کرد؛ یعنی احتمالا یک ماه دیگر تا رونمایی کامل از Android O زمان باقی است. اینکه چهارمین و آخرین نسخه‌ی آزمایشی Android O هم عرضه شده، نشان از این موضوع دارد که احتمالا به زودی، شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی خواهیم بود.

نسخه‌ی آزمایشی چهارم که به اسم Developer Preview 4 عرضه شده، قابل نصب روی گوشی‌های Pixel، Pixel XL، Pixel C و Nexus 6P و Nexus 5X است.

توسعه دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند روی Developer Preview 4 نرم‌افزارهای خود را آزمایش و آن‌ها را برای عرضه‌ی نهایی Android O آماده کنند.

اگر یکی از گوشی‌های گوگل را دارید و می‌خواهید این نسخه‌ی آزمایشی را دریافت کنید، باید گوشی را در برنامه‌ی Android O Beta Program گوگل قرار دهید.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala