مرسدس‌بنز به خودروهای لوکس سواری‌اش مشهور است ولی با این حال ماشین‌های سنگین بادوامی هم تولید می‌کند. به تازگی خبری را برایتان منتشر کردیم مبنی بر این که مرسدس‌‌بنز کلاس پیکاپ جدیدش را به نام X کلاس معرفی کرد. این اقدام نشان می‌دهد که مرسدس برای ورود به این کلاس خودرویی ویژه برنامه‌های مهمی در پیش دارد. در همین راستا، رندری هم از مدل قدرتمند فرضی اکس۶۳ آ.ام.گ منتشر شده که نظر شما را به آن جلب می‌کنیم.

رونمایی از سری جدید X-Class مرسدس‌بنز

شرکت Mercedes-AMG که به AMG (تلفظ انگلیسی اِی.اِم.جی و آلمانی آن آ.اِم.گِ است) شهرت دارد، یک شرکت وابسته به مرسدس‌بنز است و خودروهای این شرکت آلمانی را تقویت می‌کند. نمونه‌های قدرتمندی که توسط این شرکت تقویت می‌شوند، در پشت نشان آ.ام.گ را به صورت ///AMG دارند. تاسیس شرکت آ.ام.گ به سال ۱۹۶۷ میلادی یعنی درست ۴۰ سال پیش برمی‌گردد.

مدل استاندارد مرسدس‌بنز X-Class به یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر مجهز می‌شود که توانی معادل ۱۹۰ اسب‌بخار دارد. حالا به تازگی رندری منتشر شده که مدل قدرتمند این کلاس را به صورت نسخه‌ی ویژه‌ی AMG X63 به تصویر می‌کشد.

برای این خودرو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴ لیتر در نظر گرفته شده که توانی معادل ۶۱۲ اسب‌بخار دارد. بجز مشخصات فنی قدرتمند، در این طرح می‌توانیم با کمی دقت متوجه تفاوت‌های ظاهری مثل چرخ‌های بزرگ‌تر، به‌روزرسانی‌هایی در نمای جلو از جمله در شکل جلوپنجره‌ها و نمای جانبی بشویم. در ادامه به نمای جلو مخصوصا جلوپنجرههای عمودی شکل، دریچه‌های‌ هوا، انحنای زیر سپر، ،آینه‌های جانبی مشکی و دیسک‌های ترمز بزرگ و قوی آ.ام.گ دقت کنید و زبان طراحی آن را با نسخه استاندارد مورد مقایسه قرار دهید.

البته هنوز در مورد عرضه‌ی نسخه‌ی قدرتمند این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده و مشخص نیست حتی درصورت تایید این خبر، این اتومبیل چه زمانی و با چه قیمت و مشخصات دقیقی به بازار عرضه شود. در ادامه با تصاویر بیشتر از اکس کلاس نسخه استاندارد همراه باشید.

منبع: Motor1

منبع متن: digikala