عکس‌های جاسوسی جدیدی از مدل ویژه آستون‌مارتین گرفته شده که آن را به مدل جدید ونکوئیش زاگاتو وُلانتو (Vanquish Zagato Volanto) نسبت داده‌اند.

آستون‌مارتین یک شرکت خودروساز انگلیسی است که در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شد. این شرکت خودروساز به اتومبیل‌های لوکس، گران‌قیمت و اسپرت شهرت دارد. ونکوئیش (Vanquish) نام یکی از سری محصولات این شرکت است که محبوبیت ویژه‌ای میان ماشین‌بازها دارد. سال ۲۰۱۶ آستون مارتین مدل سقف‌باز و ویژه‌ی ونکوئیش زاگاتو ولانتو را در تعداد ۹۹ دستگاه تولید و به بازار عرضه کرد.

مدل ۲۰۱۶ ونکوئیش زاگاتو ولاتو

پارسال یک کانسپت از این خودرو رونمایی شد و حالا با تصاویر جاسوسی گرفته شده و وجود شباهت‌های زیاد این خودرو با طرح مفهومی، متوجه شدیم که آستون در حال آزمایش مدل جدید این سری است. این خودرو رنگ زیبایی دارد؛ رنگ مشکی مات ویژه که Satin black نام دارد.

نمای پشتی این خودرو با نمونه‌های معمولی ونکوئیش فرق دارد

این خودرو احتمالا به یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۵٫۹ لیتر مجهز می‌شود. به لطف این پیشرانه می‌توانیم انتظار حداکثر قدرت ۵۹۲ اسب‌بخار و گشتاور ۶۳۰ نیوتون‌متر را از این انگلیسی اصیل و قدرتمند داشته باشیم. این خودرو شتاب بالایی خواهد داشت؛ گفته می‌شود که تنها ۳٫۷ ثانیه زمان لازم است تا از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

مدل ۲۰۱۶ این خودرو با قیمت ۸۵۰ هزار دلار فروش رفت؛ خودرویی که تولید محدود بود و امکاناتی ویژه داشت. هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این خودرو مشخص نیست اما در شایعاتی گفته شده که آستون‌مارتین قصد دارد تنها ۲۸ دستگاه از مدل جدید ونکوئیش زاگاتو ولانتو تولید کند. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، می‌توانیم انتظار قیمت به مراتب بالاتری را هم نسبت به مدل پیشین داشته باشیم.

نظر شما در مورد این خودروی اسپرت و هیجان‌انگیز چیست؟

منبع: Motor1

منبع متن: digikala