گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ اکتیو مدلی است که اخیرا درباره‌اش اطلاعات زیادی به دست آورده‌ایم. حال در آخرین تصاویری که مربوط به یک ارائه درباره گلکسی اس ۸ اکتیو است قادریم اغلب قابلیت‌های مهم این گوشی را ببینیم. در عین حال می‌شود این ویژگی‌ها را با ویژگی‌ها گلکسی اس ۸ مقایسه و تفاوت این مدل‌ها را بررسی کرد.

اسلایدهای جدید منتشر شده تقریبا اغلب اطلاعات قبلی‌مان را تایید می‌کنند. این گوشی در کنار اشتراک‌های سخت‌افزاری با گلکسی اس ۸، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ای سخت‌تر و مقاوم‌تر دارد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که یکی از ویژگی‌های گوشی یعنی Infinity edge display که به صفحه‌نمایش آن اشاره دارد ممکن است چندان دقیق نباشد.

درباره اندازه بدنه گوشی هم اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این مدل ابعاد ۵٫۹۹ در ۲٫۹۵ در ۰٫۳۹ اینچی دارد. اعدادی که نشان می‌دهد گلکسی اس ۸ اکتیو از گلکسی اس ۸ بزرگتر است؛ موضوعی که چندان غافلگیرمان نمی‌کند. در عین حال وزن گوشی هم از اس ۸ سنگین‌تر است که با توجه به مقاومت و سرسختی آن عجیب به نظر نمی‌رسد.

گلکسی اس ۸ اکتیو صفحه‌نمایش ضد شکستگی و گواهینامه IP68 دارد. البته در کنار این اعتبارنامه، اس ۸ اکتیو گواهینامه MIL-STD-810G (یک استاندارد نظامی) هم دارد.

گفتنی است گلکسی اس ۸ اکتیو در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه می‌شود و به اندروید ۷٫۰ مجهز خواهد بود.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala