شرکت فیسبوک اعلام کرد که روزانه ۱ میلیارد نفر از برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ استفاده می‌کنند. برنامه واتس‌اپ به تازگی ویژگی‌ استوری‌ هم در اختیار کاربران قرار داده که این ویژگی‌ هم روزانه ۲۵۰ میلیون نفر کاربر دارد. براساس آمار منتشر شده روزانه بیش از ۵۵ میلیارد پیام و ۴٫۵ میلیارد عکس در این برنامه ارسال می‌شود.

در ادامه به این موضوع اشاره شده که برنامه واتس‌اپ در کشور آمریکا بسیار محبوب است و همچنین از ۶۰ زبان مختلف هم پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن پیام‌رسان در بهمن ماه سال گذشته از مرز ۱ میلیارد کاربر عبور کرد.

این رکورد در نوع خودش بسیار جالب توجه است. بد نیست این موضوع اشاره کنیم در اردیبهشت ماه گذشته میزان کاربرانی که از ویژگی استوری‌های واتس‌اپ که WhatsApp Status نام دارد، استفاده می‌کردند به ۱۷۵ میلیون نفر رسیده بود.  حالا این میزان به ۲۵۰ میلیون نفر رسیده و نشان می‌دهد که واتس‌اپ موفق شده ۷۵ میلیون نفر را به استفاده از این ویژگی تشویق کند.

در فروردین ماه هم مشخص شد که بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از ویژگی استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند. حالا مشخص شد که واتس‌اپ توانسته رکورد اینستاگرام را پشت‌سر بگذارد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ویژگی استوری که اولین‌بار در برنامه اسنپ‌چت قرار گرفته بود، روزانه ۱۶۶ میلیون کاربر دارد.

منبع: The Verge

 

 

 

منبع متن: digikala