می‌دانیم که گوگل مشغول کار روی مدل‌های جدید گوشی‌های Pixel است. این شرکت قرار است دو مدل جدیدتر از Pixel و Pixel XL عرضه کند و شایعات زیادی تا به امروز درباره‌ی مدل‌های ۲۰۱۷ این گوشی‌ها شنیده‌ایم؛ گوشی‌هایی که خودمان اسم Pixel 2 و Pixel XL 2 را به آن‌ها داده‌ایم. عکس‌ها و رندرهای زیادی از Pixel XL 2 به بیرون منتشر شده بودند، ولی تا به حال تصویری از مدل کوچکتر Pixel 2 ندیده بودیم.

شایعات گفته‌اند که مدل کوچکتر Pixel 2 را شرکت HTC می‌سازد و این گوشی، تفاوت زیادی با Pixel اصلی ندارد.

عکسی که به خبرگزاری Venture Beat از مدل کوچکتر Pixel 2 فرستاده شده، یک عکس واقعی است؛ طوری که رندر یا ساختگی نیست. می‌توانیم ببینیم که برخلاف مدل Pixel XL 2 این گوشی لبه‌های بالا و پایین زیادی دارد. این موضوع، با شایعه‌هایی که شنیده بودیم، هماهنگی دارد.

شایعات گفته‌اند که مدل کوچکتر Pixel 2 را شرکت HTC می‌سازد و این گوشی، تفاوت زیادی با Pixel اصلی ندارد. از طرف دیگر، قرار است مدل بزرگ‌تر Pixel 2 را شرکت LG بسازد و Pixel XL 2 مثل پرچمدار فعلی شرکت ال‌جی، ۲صفحه نمایش بدون قاب و کشیده خواهد داشت.

از دیگر خبرهای تایید شده درباره‌ی مدل‌های جدید گوشی گوگل، می‌توانیم به حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون روی هر دو مدل اشاره کنیم.

قرار است گوشی‌های Pixel 2 و Pixel XL 2 در پاییز امسال رونمایی و وارد بازار شوند.

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala