پرچم‌دار بعدی ال‌جی یعنی V30 روز ۳۱ آگوست در نمایشگاه IFA برلین رونمایی می‌شود. ال‌جی خیلی تقلا می‌کند که بتواند دوباره در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جایگاه درخوری پیدا کند. در نتیجه، بعضی ویژگی‌ها و امکاناتی روی گوشی‌های خود می‌گذارد که تا به حال روی هیچ گوشی دیگری وجود نداشته است. حالا ظاهرا که ال‌جی روی V30 دوربینی گذاشته که دیافراگم F/1.6 دارد. یعنی اینکه دست کم روی کاغذ، از دوربین هر گوشی دیگری برای عکاسی در شب مناسب‌تر است.

دوربین گوشی آیفون ۷ مجهز به دیافراگم F/1.8 است. دیافراگم F/1.6 روی V30 بدین معنیست که این دوربین می‌تواند ۲۵ درصد نور بیشتری در واحد زمانی مشخص جذب کند. آن‌طور که ال‌جی ادعا کرده، لنز به کار رفته در این دوربین خیلی شارپ‌تر و با کیفیت‌تر از مدل‌های قبلی ال‌جی است.

البته مشخص نیست هر دو دوربین V30 دارای دیافراگم F/1.6 هستند یا خیر. با این حال این ویژگی یک چیز را ثابت می‌کند،‌ اینکه ال‌جی در این گوشی تمام توانش را روی قابلیت‌های مالتی‌مدیا گذاشته، یعنی همان‌چیزی که سری V به آن مشهور است. دو سال پیش، V10 به دوربین خیلی خوبش مشهور شد. پارسال V20 را به کیفیت صدای عالیش می‌شناختیم و اکنون ظاهرا قرار است V30 در هر دو مورد قوی باشد.

ال‌جی V30 قرار است یک نمایشگر ۶ اینچی OLED داشته باشد. با این حال امیدواریم یک مقداری از V20 ظریف‌تر باشد. ظاهرا که نسبت تصویر V30 مثل G6 یک به دو خواهد بود.

منبع: The Verge

مطلب ال‌جی V30 شاید بهترین گوشی برای عکاسی در شب باشد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala